torsdag den 10. juni 2010

øv øv øv

det her indlæg skulle egentlig handle om den totalt forskruede netdating verden, men det må vente.. FORDI..

Jeg er træt og sur og muggen og gnaven og bare rigtig irriteret og smålig og magter ik noget idag.

Jeg har jo en aftale i morgen med ham den Velduftende Sexgud. Og den SKAL jeg være frisk til. Men jeg er overhovedet ikke frisk. ikke nikke nej. ikke endda i nærheden af frisk. Jeg har ondt i maven, jeg har ondt i hovedet og når jeg har det sådan.. så er jeg ikke et særlig sødt menneske. Jeg bliver mildt sagt menneskefjendsk. og led. Og det eneste der virker er at putte sig ned under dynen og ligge sammenkrøbet der og have ondt af mig selv. Jeg er et ynkeligt menneske når jeg er syg. Jeg er fuldstændig overbevist om at jeg på en eller anden måde har fået mandlige gener når det gælder sygdom. Fordi jeg er bestemt ikke den tapre husmodertype der bider det i mig, og lader som ingenting imens de i virkeligheden er ved at eksplodere indeni.. næh jeg er nærmere lige ved at dø hver gang..
Og er der noget jeg bare SLET ikke kan klare, så er det velmenende mennesker der siger ting a la "du skal bare ud og gå en god lang tur, så får du det meget bedre" NEJ DET SKAL JEG IKKE!! Jeg skal ligge her og have ondt af mig selv indtil det er overstået.. se noget dårlig tv, og brokke mig...

3 kommentarer: