fredag den 4. juni 2010

opdatering på datingreglerne...

Nu har jeg jo tidligere skrevet om alle de her mænd som overhovedet ikke overholdt datingreglerne, og den skal der da lige følges op på.. fordi det var der faktisk en der gjorde idag!!

En af mine meget søde kollegaer inviterede mig ud og spise idag.. og min første reaktion: FÅRK!!!!???? nej men øhm altså det øh jeg ved ik øh nah jeg tror ik liiige eller...

Blev knald rød i hovedet, fordi det kom bare SÅ meget bag på mig at der faktisk også eksisterer helt almindelige søde fyre der overholder reglerne og inviterer mig på date, ikke sex. Jeg var målløs! og meget smigret, og virkelig ikke interesseret...

Stakkels fyr

Det er så hvad man får ud af at overholde reglerne:D

4 kommentarer:

  1. Tja - men lad mig gætte: Hvis han nu "bare" havde inviteret på sex... så havde du nok heller ikke været interesseret?

    Bare et skud i tågen.

    SvarSlet
  2. Næh det havde jeg nok ik... Sys det er en lidt farlig blanding den der med at involvere sig med sine kollegaer. Selvom det godt nok praktiseres i stor stil på mit arbejde!

    Men det var faktisk rart at få bekræftet at de findes derude den der slags mænd:) Selvom jeg måtte sige nej tak:)

    SvarSlet
  3. Man skal aldrig blande arbejde og fornøjelse :)

    SvarSlet
  4. jeg vil også meget hellere blande fornøjelse med fornøjelse morfar ;)

    SvarSlet