tirsdag den 29. juni 2010

månedens mand....



er ham her:

Shemar Moore!!

Mest fordi han bare er frygteligt lækker at se på. Som en rigtig god chokolade. Man bare føler man kan slikke og slikke og slikke på.. mmmm
Og så fordi han beriger mit fjernsyn ofte i min absolut yndlingsserie, Criminal Minds. Han er faktisk ikke den eneste godte i den serie, men han er klart den bedste. Så altså, han får lov til at være hovedperson i mine kærestehallucinationer i hele Juli måned. Jeg glæder mig allerede!

5 kommentarer:

  1. Hmmm... hvis man ikke har så meget selvtillid som jeg, kunne en anden én sikkert føle sig forbigået...

    Ævaltså...

    SvarSlet
  2. Føler du dig forbigået??

    ae ae;)

    Det er jo meningen at det skal være uopnåelige, usandsynlige "kikkærester"

    Men jeg kan stadig rigtig godt li dig Leo..

    SvarSlet
  3. Betyder det at jeg er en opnåelig, sandsynlig håndgribelig kæreste?

    Hmmm. Er stadig fornærmet, men det er da interessant... ;)

    SvarSlet
  4. :D måske mere opnåelig? Du befinder dig da i samme land, jeg har en eller anden form for kontakt med dig, og så vidt jeg ved er du heller ik optaget...?

    forklar mig igen hvorfor du er fornærmet?

    og ja det kunne da gå hen og blive interessant;)

    SvarSlet
  5. Fornærmet over ikke at være på samme piedestal som ham chokolade-manden :)

    SvarSlet