fredag den 11. juni 2010

så tager vi lige den der med barbering...

Jeg har sørget for at få afsat Kinky til sød lille 20 årig drengerøv, i håbet om at det måske kunne flytte hendes fokus fra mig.. til ham. Det har så bare skabt en dominoeffekt i stedet.. Fordi nu har hun jo så tusind endnu mere specifikke spørgsmål.

Fik følgende besked fra hende igår: "ved du godt at der er nogen drenge der barberer sig dernede?" (den kom lige efter en om analsex, og den efterfølgende handlede om sprøjteorgasmer)

Fair nok at hun tilsyneladende ikke før har været sammen med MÆND (ikke drenge) der har gjort det, men hvordan har hun helt undgået at opdage at mænd er lige så interesserede i at gøre sig lækre, tage hensyn, som vi kvinder er?

Hvad er det for nogle MÆND (ikke drenge) hun har været sammen med?

Fordi ja selvfølgelig sætter jeg pris på ikke at få hår i munden. Ligesom jeg også sætter pris på at en mand er velduftende, nybadet og generelt velsoigneret. Og når jeg siger velsoigneret så mener jeg ik en af de der typer der har flere cremer end mig, og som ELSKER at få ansigtsbehandlinger (sorry men det er simpelthen for umandigt), jeg mener at han gider sørge for at få klippet manken af og til, tager pænt tøj på, går i bad.

Og jeg er ikke kræsen. Jeg kan godt lide at mænd har hår! Hår på brystet, hår på benene, hår under armene, og for den sags skyld også kønshår. Men de må da gerne lige trimmes lidt. Det er simpelthen bare lækrest.

Så hvad svarer jeg hende? Jeg skrev "ja... det vidste jeg godt. Har du ikke set det før?"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar