torsdag den 3. juni 2010

længe leve kreativiteten!!

Faldt over den her på arbejdet igår:

"A BAAL Superlesbiske sjaskhamrende liderlige drønuartige venindemisser, Lunapigen og Sara forfører dig med blide/avancerede/lesbiske græske oplevelser. Store patter og masser af rabatter."

Jamen hvor skal jeg begynde!!??

Enten er den skrevet af en 12 årig, eller også så er der da en der virkelig har haft gang i noget kreativt sprogbrug.

Og så var det jeg tænkte... det er så ik så heldigt når reaktionen på annoncen er at man nærmest ligger på gulvet og vrider sig af grin, når det nu er meningen at den skal skaffe kunder. Men måske jeg bare ik er målgruppen?

"store patter og masser af rabatter" LOVE IT:D

2 kommentarer:

  1. Gad godt vide hvor du arbejder, hvis det er sådan noget du 'falder over'

    SvarSlet
  2. :D jeg arbejder ikke på et bordel hvis det er det du mener.. jeg sad med Ekstra Bladet i hånden imens jeg arbejdede, og så faldt mit blik altså på den annonce..

    SvarSlet