tirsdag den 8. juni 2010

skrøbelig og pisseirriterende!

Jeg har en klassekammerat.. lad os kalde hende Kinky(fordi det er hun). Kinky er ligesom jeg, næsten lige kommet ud af et ægteskab. Hun mødte manden da hun var 19, og er nu FULDSTÆNDIG lost. Hun har af en eller anden grund udset sig mig som værende hendes redningsplanke.. Og jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal håndtere hende! Hun stiller spørgsmål om alt lige fra børneopdragelse til meget specifikke seksuelle problemstillinger.

og hver gang.. jeg mener vitterlig HVER GANG hun får en sms fra en fyr, så sender hun den til mig for at få den gennemanalyseret...

Jeg tror hun heeelt har misforstået noget!! For det første så synes jeg da overhovedet ikke jeg kan være den rigtige at spørge om sexrelaterede ting... Jaja tænker du så, jeg har læst de der indlæg, du har været vidt omkring, men nej det har jeg faktisk ikke, så jeg synes måske ik jeg kan være den mest kvalificerede her.

For det andet så kender jeg hende egentlig ik særlig godt, og jeg er faktisk en smule fobisk med at lukke folk ind i min privatsfære.. især dem der presser på sådan som hende her gør.

OG FOR DET TREDJE så har jeg da ik den fjerneste ide om hvad fyren han tænker!!?? Siden hvornår er jeg blevet mandeekspert??

Det værste af det hele er, at jeg normalt bare ville lukke af for sådan et menneske, fortælle hende at jeg ik kan hjælpe, at jeg ik er den rigtige, men hende her... hun er så skrøbelig at jeg er bange for at hvis jeg giver slip på hende, så går hun i stykker. Så jeg bider tænderne sammen og lukker irritationen ud her på bloggen i stedet...

3 kommentarer:

  1. det er jo derfor man har en blog :)

    SvarSlet
  2. Du skal da bare skrue op for det. Skræm hende lidt, så finder hun nok en anden mentor...

    "Hør her Kinky, du tager i Silvan og køber 7 meter blåt nylonreb... I byggemarkedet udser du dig den lækreste af håndværkertyperne, beder ham om at slå et par knuder på rebet, og spørger om han er frisk på at tøjre dig til hovedgærdet!"

    Enten går det helt vildt godt, og Kinky er bundet til sengen i mange uger, eller også bliver det en komplet fiasko og megapinligt for Kinky. Anyway, du bliver nok ikke taget med på råd mere;-D

    SvarSlet
  3. :D SO TRUE

    Jeg valgte en anden strategi.. her i weekenden sendte hende i armene på intet mindre end 3 gymnasiedrenge.. JA GYMNASIEDRENGE! De har indtil videre holdt hende mere end rigeligt beskæftiget;)

    Tror desværre det der med at blive bundet ville være det ledeste turn on for hende (ja hvem kan ik li lidt underkastelse)

    Men er faktisk overrasket over hvor villigt hun følger hvert eneste af mine ikke spor kompetente råd, så jeg noterer forslaget til hvis jeg en dag slet ikke kan klare mere..

    SvarSlet