fredag den 18. juni 2010

kl 03.55.46...

blev jeg vækket.. fordi der tikkede en besked ind på min telefon:

"Hvis jeg havde haft et lækkert billede, så havde jeg sendt et til dig søde ;)"

Øhh tak!?
Det var fra en vældig beruset 21 Årig som åbenbart synes at han lige skulle sende mig en tanke.
Jeg er simpelthen nødt til at få opdraget ham lidt bedre..
Helt ærligt.. hvad havde han regnet med? at få et svar? Fordi der er da sådan cirka 0% chance for at jeg svarer fredag kl knap 4 om morgenen!
Troede kun det var kvinder der laver den der "Orv det kan godt være jeg har drukket liiidt for meget, og ik helt har styr på hvad der er en god ide, men jeg sender ham da lige en sms" ting. Men det er det så tydeligvis ik :D

Det sjoveste er .. at det han skriver nærmest lyder som et svar. Men jeg har ik skrevet til ham.. og det er åbenbart ikke fordi han har sendt beskeden til den forkerte (jeg har spurgt). Så jeg gad da godt lige ha overhørt den samtale han har haft med mig inde i sit hoved inden han sendte beskeden;)

3 kommentarer:

  1. Hæ. Ungdommen nutildags. Du må gi' ham smæk!

    SvarSlet
  2. Eller fortsætte med at ignorere ham så han ved at man ikk gør den slags.

    SvarSlet