søndag den 27. juni 2010

Freaking Fucking Fantastisk Festival...

Ja nu sidder alle sjællændere og undrer sig.. fordi den der overskrift.. er den ik liiige en uge for tidlig? NEJ det er den ikke:-) Herovre i de mørke afkroge af Jylland findes der faktisk flere forskellige festivaller. En af dem brugte jeg min skønne solrige weekend på, og overskriften opsummerer i dén grad min weekend!!

Top 11 liste over de fedeste oplevelser

1. Duné's optræden.. den var intet mindre end fænomenal
2. Øl
3. Fantastiske venner
4. Nephew
5. At rive undertrøjen i stykker på meget lækker fyr. På den der måde hvor det bare siger RITSJ ned igennem, og brystkassen blir flashet..
6. Turboweekend og Ida Corr (de er nødt til at dele, fordi de var begge fantastiske!)
7. At møde alle Den 21-åriges venner.
8. Mere øl
9. Grillaften i haven hos veninden, i pause mellem koncerten
10. Fornemmelsen i kroppen efter at have, skrålet, danset, hoppet, drukket og ikke sovet i 3 dage.
11. At få vasket fødder



Alt i alt så var DET SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FEDT.

2 kommentarer:

  1. Ja, den der her på Sjælland er jo heller ikke rigtigt det samme efter der er kommet forbud mod at Prince optræder.

    Den der RITSJ-lyd & fornemmelse kender jeg ellers også godt. Min lille sorte sambo i starten af '90erne havde engang lavet en I'm too sexy for my shirt-shirt til mig, og den blev engang flået op af nogle unge kvinder på Krasnapolsky.

    Heldigvis blev den sidenhen syet, så jeg havde en arret I'm too sexy for my shirt-shirt.

    SvarSlet
  2. Det er faktisk noget af en ære.. det er ikke hvem som helst man gider rive tøjet af..

    Ham her blev så snotfornærmet, på trods af at alle hans venner syntes det var mega fedt:D

    SvarSlet