fredag den 4. juni 2010

månedens mand....

Ja jeg har hugget ideen... overtaget den fra den hedengangne www.kapster2.dk... jeg sys nemlig det var en rigtig rigtig rigtig god ide.. Derfor tillader jeg mig hermed at præsentere min version af månedens "kikkæreste"


MÅNEDENS MAND!


Konceptet går ud på at jeg, så længe jeg er single, hver måned har en kendt mand som jeg har et ekstra godt øje til. Nu har jeg en ret bred smag i mænd, så der kommer formentlig til at være meget forskellige typer og af meget forskellige grunde.


Månedens Mand for juni måned er ham her:





Jep Robert Downey Jr.... Fordi jeg har haft et crush på ham siden har var Allys kæreste. Fordi han er røvlækker. Fordi han er slem. Fordi han er sjov. Fordi han er fyldt med modsætninger, og fordi han er en superhelt.

Fordi han er fræk!! Fordi han er en af dem der bare bliver bedre med alderen.. Og fordi han ikke er dum at høre på når han åbner munden.

Allesammen kvaliteter der trækker godt op i regnskabet hos mig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar