mandag den 28. juni 2010

hva skete der lige der?

Ja jeg var jo som sagt på festival.. og ham Den 21 Årige var der også, rendte ind i ham et par gange, og fik hilst på hans venner som faktisk var skidesøde, han var skidefuld:D Men altså for at komme til sagen.
Det er lørdag aften. Jeg modtager en sms fra et nummer jeg ikke kender. "Hej Little Miss Phoenix:-) Hvor er du henne? Mvh. Silas" Silas er så en af Den 21-Åriges venner. Jeg tænker ik nærmere over det, men svarer bare. Silas skriver så at han gerne vil se mig igen. Okaaaay tænkte jeg så, jamen det kan vi da godt sige (ja jeg er naiv). Jeg mødes med ham, og det går langsomt op for mig, at han overhovedet ikke er der af samme grund som mig. Han starter med at snakke om de ting Den 21-Årige har fortalt om mig, at han er en af hans bedste venner, spørger ind til hvad jeg har tænkt mig, og bla bla bla. Så ændrer samtalen pludselig karakter, uden at jeg helt fanger skiftet. Fordi han synes da godtnok også at jeg virker sød. Og han ville da gerne lære mig bedre at kende.. AHVADFORNOGET!!?? Jeg spørger ham så hvordan han egentlig fik fat i mit telefonnummer. Han siger at han har fået det af Den 21-Årige. På det her tidspunkt i samtalen er jeg så snotforvirret at jeg ikke tror der kom noget særligt sammenhængende svar. Ihvertfald siger jeg farvel til Silas, og mødes med mine venner. Silas sender flere beskeder, og jeg må til sidst skrive til ham at jeg faktisk ikke er interesseret, fordi jeg jo egentlig godt kan lide hans ven. I går ringede Den 21-Årige så til mig.. og jeg spurgte ham hvordan Silas havde fået mit nummer. Han mener han har taget det fra hans telefon...

Det er eddermaneme en god ven han har sig der hva!?

4 kommentarer:

  1. Ahem - må man spørge, hvor gammel du selv er?

    Men, du er åbenbart deres hotte MILF-veninde nu ;-) Det kan du da være stolt over, omend det lyder lidt anstrengende, hvis de på skift har tænkt sig at kontakte dig med henblik på action...

    SvarSlet
  2. ja det må man gerne.. jeg følte mig selv rigtig teenageagtig da jeg skrev indlægget..

    Jeg er 27

    SvarSlet
  3. Det var nu ikke fordi, jeg syntes indlægget var teenageagtigt, men jeg blev nysgerrig over din alder i forhold til den 21-årige, men jeg kom i tanke om bagefter, at man sikkert kunne se det i forhold til din profil. Men han lyder da sød, og I har også samme interesser, så det er da fint. Det der med hans interesserede ven er så en anden ting.

    (Er du ikke sød at slå den funktion til med, at man kan vælge at modtage en e-mail, når andre har skrevet kommentarer efter man selv har gjort det?)

    (Og gider du ikke lige skrive en barsk klage til Cocktails & Damer, fordi de tilsyneladende allesammen har forladt deres blog uden at sige farvel? :-) )

    SvarSlet
  4. Jeg forsøger at slå den der funktion til, den må da ku findes i blogger et sted;)

    Og så er jeg forresten SÅ ENIG I at der skal klages.. hvor er de blevet af!!??

    Mht. min alder.. jo så tror jeg da nok det kan ses et sted i min profil, Leo har da ihvertfald luret det i forbindelse med udregnelsen af om Den 21-Årige er kuvøseguf eller ej (og han kom lige netop over grænsen;)

    SvarSlet