søndag den 6. juni 2010

a night to remember...

Jeg havde en aften igår, som nærmest var af episke dimensioner...

Startede ud med at besøge en gammel veninde, som jeg ik har set i flere år!! Hun har gået på samme uddannelsessted som jeg går på nu, og har derfor noget af den samme omgangskreds i den by. Vi skulle til koncert senere om aftenen med et band bestående af 5 gutter, som også er fra samme uddannelsessted.

Og så blev verdenssituationen ellers lige vendt over en gang indisk mad og nogle øl.. det er fantastisk som sådan en aften med en veninde lige kan få sat nogle ting i perspektiv:)

Anyhow så bevægede vi os et trip down memorylane, hvor jeg fik genopfrisket hvorfor jeg ALDRIG skal være korthåret igen (tak for billederne). Vi fik dullet os op, og så var det ellers ud af døren.

Nede på spillestedet var der lige præcis så mange mennesker at det var fedt, uden at være proppet. Og hold da op... jeg tror det har været 70 % fyre.. og der var rigtig mange udemærkede eksempler at forkæle øjnene med.

Drengene var virkelig i hopla, de rockede huset, og der kom bare flere og flere mennesker. Det var virkelig en god performance. Det er sådan musik er når det er bedst..

Og ja.. det var jo aldrig meningen at jeg skulle noget med nogensomhelst. Jeg har en aftale på fredag med Velduftende Sexgud, og det fik jo i høj grad stillet min lyst sidst, men den gemmer vi lige til et andet indlæg.

Hvor kom jeg fra? Jo - jeg ledte ihvertfald ik ligefrem efter en at få stillet mine lyster med, men men men.. hvem kan sige nej til det sprødeste stykke 21 årige mand set i meget meget længe? Tja ihvertfald ikke mig ;)

Så mesdames et monsieurs jeg fik sex i nat.. og ikke bare en gang, og ikke bare et sted. Jeg forstår pludselig hvad hele det der cougarkoncept går ud på.. Fordi han var da bare F A N T A S T I S K!!!

Efter at have set solen gå op sammen med ham. Vendte jeg snuden imod mit overnatningssted.. jeg skulle sove hos en af drengene fra bandet. Det tog mig over en time at løsrive mig fra knægten. De der blå øjne, de der bløde læber, den varme tunge, den fantastiske krop... puha!!!

Men.. tilsidst fik jeg løsrivet mig og mødtes med Guitaristen. Og ja i kan nok se hvor den bærer hen den her ik? Jeg var stadig groggy og ør i hovedet efter en hel nat med 21 Årig, har faktisk stadig ømme læber efter al det kysseri, men på trods heraf, så forhindrede det da ikke Guitaristen i at få lokket mig med i seng - nøgen.

Utroligt at jeg havde flere kræfter, og at jeg på intet tidspunkt overvejede hvor god en ide det egentlig var.. sådan med to mænd på en nat, men vi må jo bare konstatere at mit moralske kompas ikke nødvendigvis peger i samme retning som andres..

Kom vistnok til at ødelægge Guitaristens seng

Glæder mig stadig til at besøge Velduftende Sexgud på fredag

Og det var faktisk mit første, men bestemt ikke sidste One Night Stand...

2 kommentarer:

  1. Ach... man kan da blive helt misundelig. Men tillykke med afprøvelse af konceptet one night stand, det var da også på tide at stifte bekendtskab med det.

    SvarSlet
  2. tak.. det var bestemt ikke sidste gang det koncept bliver afprøvet. VIRKELIG vellykket første gang:D
    Og ja det skulle man mene, men var sammmen med Eksmanden fra jeg var 16, så der er nogle ting som skal afprøves nu:)

    SvarSlet