onsdag den 16. juni 2010

Jeg glæder mig...

Ja jeg glæder mig..

jeg glæder glæder glæder mig. Fordi de her bøger Twilight serien, formentlig er de bøger jeg har læst aller flest gange.. Jeg opdagede dem kort før den første film havde premiere, og jeg var solgt på stedet!! Og ja ja alle dem der ikke har læst dem, og kun set filmene, jeg ved godt det er teenagelitteratur. Men det alle kritikerne ikke forstår... er at den fantastiske lidenskab, længsel, og kærlighed som der er imellem personerne. Det er lige præcis DET som vi allesammen inderst inde ønsker os. Så de der skide bøger de taler til et eller andet dybt inde i alle kvinder. Kombinationen af fare og uendelig kærlighed.. Den virker bare hver gang.

Så her får i lige traileren til den 3. film i rækken:



Årh altså hvor jeg glæder mig...

Ikke mindst fordi jeg skal se den to gange!! Både med Ham Den Gifte, og med et par skønne piger fra mit studie...

Fik jeg sagt at jeg glæder mig?

4 kommentarer:

  1. Og så takker jeg lige Leo himself for at have lært mig hvordan man gør!!!

    SvarSlet
  2. S'lidt! Har godt nok hverken læst eller set nogle af dem.

    SvarSlet
  3. Tak:)

    Leo tror heller ik umiddelbart du er målgruppen.. men det har da ik forhindret Ham Den Gifte i at være lige så vild med dem som mig:D

    SvarSlet