mandag den 4. oktober 2010

med sommerfugle i maven...

det har lige taget mig et par dage at blive klar til at skrive det her indlæg.

Jeg var jo på date... og den varede fra kl 19 fredag til kl 15 lørdag. og jeg tog kun hjem der lørdag fordi jeg var nødt til det. Havde en aftale lørdag aften, og skulle arbejde søndag. Så du kan nok regne ud at det var fantastisk? Et af højdepunkterne var lørdag formiddag, da J's mor ringede. Ja hun vidste nemlig at jeg skulle komme fredag. Jeg ved ihvertfald hvordan det ser ud når voksne mænd krummer tæer nu. "er hun der stadig!?" HAhahahahaha... det ku SÅ meget ha været min mor det der. Men nu var det heldigvis hans, og så kunne jeg jo sagtens grine af det.

Han var virkelig fantastisk. Og det var endnu bedre at få lov til endelig at kysse ham, end jeg havde kunnet håbe på. Og på trods af at vi begge havde pænt høje forventninger, så blev vi bestemt ikke skuffede.. tværtimod. Det var egentlig meningen at vi skulle se film, men det kom vi aldrig til. Tilgengæld fik vi snakket hele natten, og hørt musik, og indhentet al den fysiske kontakt som vi begge havde savnet.

og tænk engang, den her gang er der ikke noget men! Eller jo det er der selvfølgelig, intet er perfekt, men det er fandme godtnok tæt på!! Så... jeg glæder mig allerede til næste gang. Og jeg tror måske nok (pas på med at sige det højt) at ham her (åh nej nu kommer det) er (sssshhyyyy) kærestepotentiale (PIS jeg sagde det... nu går det galt!)

Og det bedste er... at han har det på samme måde!!!

11 kommentarer:

  1. Tilykke !! Går ud fra, at han var det lækre stykke håndlavede chokolade som du regnede med jf. vores samtale om "mandesnoller" ?

    Håber at det hele bliver ved med at udvikle sig i den rigtige retning. Du har nemlig fortjent alt den lykke du kan få :)
    "You can do it!"

    Mvh. Cartman

    SvarSlet
  2. Han var bestemt et stykke af det fineste håndlavede chokolade ja ;)

    og tak! jeg krydser også fingre..

    SvarSlet
  3. Ja, tillykke. Ihvertfald for hvad der allerede er/har været.

    Men...: men? Du kan da ikke smide sådan et men op i luften, og lade det hænge der?! Nu kan vi jo ikke afgøre om han er kærestepotentiale? Hvad er det, har han downs eller hur?

    SvarSlet
  4. LOL... Downs? nej han fungerer sådan relativt normalt:D

    Det er alderen Leo.. som altid... så er det alderen!

    SvarSlet
  5. Nåmen, helt galt kan det ikke være... hvis hans mor ringer til ham, betyder det vel at han er flyttet hjemmefra? Eller var I på hans efterskole?

    SvarSlet
  6. Hahahahahahaha! Han ER flyttet hjemmefra, og det er også et godt stykke tid siden at han gjorde det. Så SÅ slemt er det ikke, men det er da nok til at folk hæver øjenbrynene og at hans mor gik fuldstændig i koma. However så er vi blevet enige om at være ligeglade og så tage det som det kommer..

    SvarSlet
  7. LIGE PRÆCIS! :D

    hans venner har også haft gang i MILF kategorien;)

    SvarSlet
  8. Mange gange tillykke - Jeg håber udvikler sig som det skal! Men...
    I gotta know... Hvor gammel er chokolademanden?

    SvarSlet
  9. HAr du så tabt dit cølibatbet.???

    Hvad med ham fra TV du skal giftes med?

    NU er jeg forvirret.

    SvarSlet
  10. @Morfar.. jeg har da tænkt mig at opstarte et helt harem!!! Nej Mattias er bare et celebrity crush;) I bedste teenageforstand..

    Og har jeg tabt mit væddemål? nej ikke endnu. chokolademanden er også indstillet på at jeg skal vinde.

    og KlunteTrunte.. han er ung:D

    SvarSlet