søndag den 31. oktober 2010

HOVSA!!

Undskyld at der er blevet lidt længere tid imellem indlæggene... Livet har det med at komme i vejen for tiden! Men jeg vil forsøge at få normaliseret det hele indenfor nærmeste fremtid..

Men altså der skulle jo da lige en update til! Ishockey var en bragende succes på alle ledder og kanter. Jeg så ikke Eksmanden, som tilgengæld så mig, men ingenting sagde om noget som helst. SønderjyskE smadrede Esbjerg 6-0 og det var SÅ fantastisk en aften. Succes'en blev gentaget i torsdags hvor der så stod fodbold på programmet! ( I LOVE IT! ) Vi tog til Odense, og så FCN banke OB, til begges store fornøjelse.. og hey jeg var da faktisk i fjernsynet! Nå men CM sov så hjemme hos mig eftersom det er lidt tættere på Odense end der hvor han bor. Det gav en pudsig lille episode torsdag eftermiddag. Hvis du forestiller dig følgende scenarie. Det første man ser når man kommer ind af døren er: CM's tandbørste, deodorant, sko, kasket, taske og jakke. Det ligger nemlig hhv. på bryggersbordet og gulvet. Det var ihvertfald det syn der mødte Eks'en da han pludselig dukkede uanmeldt op torsdag eftermiddag for at hente nogle af ungernes ting. Vi er nok ligesom nået til at jeg er nødt til at fortælle ham om CM... uanset om jeg så er klar til det eller ej. Og det bliver en hård en... fordi så sent som i onsdags erklærede han sin kærlighed til mig, og sagde at han stadig håbede at vi kunne finde sammen. Det gør mig så ondt på hans vegne!!!

1 kommentar: