onsdag den 13. oktober 2010

kan i allesammen sige velkommen til Fodboldvennen?

Jeg sad og kedede mig i undervisningen idag, og så fik jeg en sms om at Cartman havde skrevet en kommentar.. uden at tænke nærmere over det, så går jeg ind og tjekker. VED SIDEN AF SIDDER..... jep i kan nok regne den ud ik? Så alle tåbelige kommentarer fremover tilskrives hermed Fodboldvennen;)

Det kommer til at betyde en ting mere.. jeg har faktisk slettet nogle af de ældre indlæg! FORDI dem skal han ik læse :D Det er der jo så en god grund til, og tro mig, i kommer ik til at savne dem, de er gamle..

LMP- over and out

Og forresten sig lige velkommen til ham.. han optræder jo flittigt herinde!

som endnu en tanke.. nej det jeg skriver kommer ikke til at ændre sig:D

6 kommentarer:

  1. Jeg beklager. Min indiskretion kræver øjeblikkelig "Harakiri" fra min side... Ultigiveligt..

    - Cartman

    SvarSlet
  2. Så Cartman er i virkeligheden en trommelfed fodboldspiller?

    SvarSlet
  3. Ikke helt. Jeg tror mere det skal forstås således, at LMP læste indlægget fra undertegnet mens fodboldvennen sad ved siden af, og opdagede derved LMP's blog univers.
    Derfor har jeg også tilbudt Hirakiri som bod for, at min kommentar resulterede i dette problem. Jeg er simpelthen uforvarende kommet til at afsløre identiteten på vores superheltinde. Jeg græmmes.

    Så nej. Jeg er ikke fodboldspilleren. (Amerikansk fodboldspiller ja, men det er en anden historie)

    Mvh. Cartman.

    PS: Håber ikke du synes mine kommentarer er tåbelige Onkel Anne?? Synes ihvertfald rigtig godt om dine kommentarer

    SvarSlet
  4. Til Fodboldvennen: Hej fordboldven!! Og velkommen!

    Til LPM: sjov med de der fodboldvenner - er de på alle seminarier? Jeg havde en præcis magen til da jeg gik på seminariet. Altså lige bortset fra at min spillede håndbold og ikke fodbold - Men typen var den samme...

    SvarSlet
  5. Jeg sagde jo at du ville blive bustet :)

    SvarSlet
  6. og kan du huske hva jeg svarede? ;)

    Det er OK.. det meste af det jeg skriver er noget som jeg til enhver tid vil lade ALLE læse, MEN og det er et stort men, der er ting som lige netop HAN ikke behøvede læse;)

    men Morfar.. tak for lektionen! det er altid rart at blive belært af ældre og visere mennesker:D

    SvarSlet