lørdag den 9. oktober 2010

teenageloooooove :D

det her forelskelsesnoget ik? Det driver mig til VANVID!!!

Pludselig er jeg forvandlet til en elskovssyg 14 årig, der sidder henført og glor på min telefon i håbet om at min udkårne MÅSKE skriver. På trods af at jeg ved han ikke gør! Han har fortalt at han skulle besøge familie og derfor ik rigtig vil være til at fange. Jeg er bare blevet så vant til at have næsten konstant kontakt at jeg i den grad har abstinenser!! Og er der noget der bare SLET ikke hjælper.. så er det at sige til sig selv at man skal tage sig sammen.. fordi det er FÅRKING UMULIGT!! Jeg er 27 år gammel.. 27! hvorfor har logikken ikke på en eller anden måde sørget for at udradere de der teenagetilbøjeligheder når man når en alder på...25 eller noget.. Jeg kan ik forstå det. Og desværre heller ik rigtig kæmpe imod det..

NU SKREV HAN!!! Lige imens jeg sidder og skriver det her indlæg.. og så hopper hjertet engang, og smilet bryder frem. Tag dig dog sammen LMP!!

Er det virkelig sådan her hver gang man forelsker sig? Fordi så forstår jeg virkelig ikke at folk kan blive ved med at holde til det... Det er simpelthen så længe siden at jeg har oplevet det sidst, at jeg slet ikke kunne huske den der følelse. Og hvad gør man så? Fordi jeg kan jo fandme heller ik lade ham se hvor skingrende vanvittig jeg i virkeligheden er...

jeg er et ynkeligt ynkeligt menneske...

4 kommentarer:

  1. tak tror jeg nok... Ville bare ønske det indebar lidt mere vished og lidt mindre overanalysering;)

    SvarSlet
  2. Hvor er du sød!! Uhhhhh det er jo lige præcis sådan man skal have det, når det er 'rigtigt'!! Tillykke!!

    SvarSlet
  3. tak KlunteTrunte :) jeg ved godt at det "bare" er fordi at det er helt rigtigt at jeg føler som jeg gør, men der er godtnok øjeblikke hvor jeg overvejer at lade mig indlægge for sporadisk sindssyge;)

    Og sikke man håber... håber håber håber at han også er delvist sindssyg;)

    SvarSlet