søndag den 24. oktober 2010

glad med glad på!!!

JA!! JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA

Og så lige et mere... JA!

Så er der (endelig) sket noget i min egen lille sæbeopera:D Han er gået fra kæresten og Svesken er SÅ glad.. Det er sgu da for dejligt altså! Nu har jeg de sidste 1 1/2 måned fulgt og følt op og nedture, håb, frygt, begejstring og ægte teenageforelskelse fra sidelinjen... Jeg har grædt med hende, grint med hende og vendt alle aspekter, krydset mine fingre og håbet at han også ville indse hvor rigtige de er for hinanden. Og nu kan de endelig få hinanden.. Happily ever after siger jeg bare!!

Og på tirsdag skal jeg se ishockeykamp med ham der Chokolademanden.. og det glæder man sig da godtnok også liiiige lidt til!!

Og jeg var til fest igår, hos Fodboldvennen, sammen med alle drengene.. og det var fuldstændig lige så sindssygt og sjovt som det plejer.. Hehe.. Fodboldvennen siger jeg er en levende legende!

Og d. 5 skal jeg til koncert med ham der Chokolademanden, og det foregår da sådan set lige i Esbjerg, og øhm der skal vi så sove hos.... hans mor

Og ungerne er bare totalt skønne. De har været på weekend hos deres mormor, og nu sidder de bare og ser Turtles. Sønnen havde VIRKELIG savnet mig

Og jeg har også set film med en ven nede fra skolen, en rigtig god film faktisk

Og Leo..... DEN VAR FANTASTISK!! (ja det er bogen jeg snakker om)

Og alt i alt... så er jeg bare GLAD med glad på:)

1 kommentar: