onsdag den 20. oktober 2010

things to do in your ferie...

NØJ hvor er det skønt at holde ferie!!!

Jeg har ungerne hele ugen, så aktiviteterne har primært stået på biograftur, lege med Bakugan, male, printe Hello Kitty farvesider ud, besøge bonusfamilie, lege lege og mere lege.. Idag blev det så tid til lidt morforkælelse. JEG HAR VÆRET VED FRISØREN! Hvis du er hankøn er det her nok ik sårn vildt banebrydende, men er du hunkøn... så vil du ku forstå min begejstring! Det er ca 1 år siden jeg er blevet klippet sidst! Mit hår havde ca skulderlængde.. og nu... HAR JEG FÅET HANEKAM!! Vi snakker millimeter kort i siderne, og så ellers en dejlig tyk manke i midten.. det lyder så grimt.. men det ser SÅ fedt ud!!
Nå udover min ENORME begejstring for det nye hår, så byder ferien også på en tur i svømmehallen, en husfremvisning, og så skal ungerne på weekend hos mormor, det er nemlig alt for længe siden sidst!

Nå men nu tror jeg jeg vil finde min bog frem igen.. Leo har anbefalet den, og jeg er blevet helt opslugt!! SÅ see ya, og håber i nyder ferien bare halvt så meget som jeg gør...

4 kommentarer:

  1. Nøj, man kommer hjem og opdager fluks at man bliver nævnt - herligt! Hvis jeg lige må, smækkker jeg lige link til hvor jeg anbefaler bogen, man vil jo gerne reklamere yderligere... Håber som sagt du kan lide den.

    Og så kan man jo helt ærgre sig over ikke at være på Facebook (i meget kort tid!), hvor man garanteret kan se resultatet af frisørens hanekams anstrengelser.

    SvarSlet
  2. hehe SELVFØLGELIG kan man se det på FB og SELVFØLGELIG smider du bare linket op.. indtil videre er jeg som sagt fuldstændig solgt! Den er både underholdende, interessant og nyskabende..

    SvarSlet
  3. Heh, jeg havde sådan set allerede lagt linket... heh ;)

    SvarSlet
  4. I know.. det var bare for at understrege min pointe;)

    SvarSlet