tirsdag den 26. oktober 2010

Øhh... nå... jamen... FÅRK

jeg skal til Ishockeykamp i aften! SønderjyskE mod Esbjerg. Det tegnede i forvejen til at blive en interessant aften.. det er første gang jeg skal være sammen med Chokolademanden (fra nu af CM) i fuld offentlighed, så den del blir da dejlig, og så holder vi også med hvert vores hold, og han er VIRKELIG en dårlig taber, så jeg glæder mig til at se hans reaktion når SønderjyskE voldbanker Esbjerg:D
Jeg har skaffet babysitter, en af mine klassekammerater som ungerne er HELT vilde med, der er styr på hvordan jeg kommer frem og tilbage til Vojens (Rejseplanen ftw) og alt er sådan set styr på, så tilbage sad jeg med følelsen af bare at GLÆDE mig til en rigtig god aften...

Indtil.... jeg åbnede for Facebook og læste Eks'ens statusopdatering, som lyder sådan her:
svedigt skal til ishockey kamp i aften sønderjyske mod Esbjerg tror nok lige det bliver hyggeligt!! dejlig dag til alle.
Øhh... nå.... jamen... FÅRK!!! Siden hvornår interesserer han sig for ishockey!?

Hvad fanden gør man så!? Jo man fortæller CM at Eks'en også er der i aften, man fortæller Eks'en at man også selv er der iaften... men fortæller man ham med hvem og hvorfor?

3 kommentarer:

  1. Hvis eks'en ikke normalt er til ishockey, er sandsynligheden vel for - med hans hiditigie historie - at han er der med sin nye kæreste?

    SvarSlet
  2. ØJ det håber jeg da næsten!! Det ville faktisk gøre det hele ENDNU sjovere;)

    Og han er så absolut IKKE til ishockey.. eller har ihvertfald ikke været det de sidste 10-11 år;)

    SvarSlet
  3. I er på talefod, ikke? Han har haft indtil flere nye kærester, ikke? Hvad er problemet, i behøver jo ikke sidde sammen med ham vel?

    SvarSlet