lørdag den 16. oktober 2010

rooooooolig nu!!!!

Jeg har altså ik så travlt.. så hvorfor er det at alle andre har det på mine vegne?

Nu det her med Chokolademanden ik? Det er jo lige før at halvdelen af skolen har besluttet at vi er kærester.... og det er vi faktisk ikke. Ikke endnu ihvertfald. Det kommer nok, jeg er ikke i tvivl om hvordan han har det, og heller ik hvordan jeg har, men altså.... hvorfor så travlt? Stort set alle mine venner på skolen har været i gang med at "presse på". Jeg VED godt det (for det meste) er kærligt ment. Jeg ved også at det helt sikkert ser ud som om vi er kærester, og jeg ved at jeg også selv giver udtryk for at det er sådan det er, fordi det er den nemmeste måde at beskrive det på.. Men sådan rent teknisk, så har jeg bare ik travlt, jeg vil gerne ha lov til at nyde den her følelse, og give det tid. Give mig tid, give ham tid, give omgivelserne tid, give tid... Jeg er aldrig gået voldsomt meget op i prædikater, og det her er bare ik et der er vigtigt for mig. Jeg ved lige præcis hvordan han har det med mig, og han ved det samme. Og DET er det der tæller! Jeg har virkelig ikke travlt med at blive afsat, smidt i en boks, og få sat et prædikat på..

Jeg ved godt jeg selv er skyld i det. Alle kan jo se det. Og jeg skjuler det heller ikke.
Men.... giv mig tid...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar