tirsdag den 5. oktober 2010

når Fodboldvennen snacker...

Andre mennesker siger til mig at han er lækker. At han er pæn. At han er tiltrækkende. At DET kan de godt forstå. Jeg kan bare SLET ikke se det!!! Jo altså jeg kan da godt se at han ik er grim... men lækker!? Arh der er vist noget nogen har misforstået!!

Der er ikke en eneste hans fodbolddrenge der tror på at vi ikke har været sammen. Første gang jeg møder nogle af hans venner skal jeg med garanti sætte tid af til at forklare A. NEJ vi er ikke kærester B. Vi har ikke været sammen, og C. Vi kommer heller aldrig til det.
Men altså han scorer simpelthen på stribe. Og det er de lækreste piger! Jeg kan S I M P E L T H E N ikke forstå det? Det er oftest når han har drukket, på byture, til fest osv. og tro mig... han er fandme ik særlig charmerende når han er fuld! Han er typen der bogstaveligt talt vælter rundt, og lægger an på alle.
I fredags ringede han til mig (imens jeg var hjemme hos chokolademanden) for at fortælle at han havde scoret en pige på pizzariaet på vej hjem fra byen!! Han kan hverken huske hvad hun hedder eller hvem hun er, men på en eller anden måde var hun ihvertfald landet i hans seng...

Anyways.. når vi er i skole, så sidder vi ved siden af hinanden. Det fører til mange sjove oplevelser. En af mine favoritter er når han snacker... Det foregår simpelthen via Facebook. Hvis han keder sig, så går han igang med at tjekke lækre kvinder. Dem han allerede har scoret, dem han er igang med at score, dem han gerne vil score, veninder af veninder osv.... og HOLD NU OP hvor er det sjovt at se på!! Alle andre sidder og skriver lidt til hinanden, nogen spiller 7 kabale eller nogle af de der små spil der er på computeren, nogle laver rent faktisk notater og andre står helt af, men Fodboldvennen.. han snacker bare. Det mest utrolige i det, er jo så at han rent faktisk scorer de her piger... Så han har altid en ny en at vise mig;)

Opfører han sig som en player? Måske endda som et svin? JA DA! Men hvor er det da fantastisk sjovt at stå på sidelinjen og følge med. Fordi er der noget han ikke er... så er det en dårlig ven!

9 kommentarer:

  1. Hmmm. Må indrømme at man ikke kan andet end blive smule jaloux når man sådan hører om fodboldvennens kvindetække.

    Hilsen Cartman

    SvarSlet
  2. Joey? Du er ven med Joey?! How are you doing?

    SvarSlet
  3. Stakkels mand når han bliver grim, så har han kun minderne tilbage :D

    SvarSlet
  4. HAHA! jeg ER faktisk venner med Joey!! Og jeg har ik engang selv regnet den ud... FLOT:D

    SvarSlet
  5. HAHA! og du skulle ALDRIG ha fundet det her hr! Det er jeg rigtig rigtig rigtig træt af!

    Men når du nu er her.. så velkommen til;)

    SvarSlet
  6. Når nu jeg bliver nævnt, så er det vel også kun okay at jeg har mulighed for at læse det.

    SvarSlet
  7. hey du er velkommen:) Men hold det for dig selv ik? Det er som at læse min dagbog det her....

    SvarSlet
  8. Hahaha, jeg har desværre svært ved at tage det særligt seriøst. Hvis man ligger noget ud på en .com hjemmeside på nettet, må det nødvendigvis være fordi vil dele noget med resten af verden. Men jeg skal nok prøve at holde det for mig selv ;D

    SvarSlet