torsdag den 21. oktober 2010

beauty or beast?






















Tja jeg sad lidt derhjemme og tænkte... hvis Leo gerne vil se håret.. så skal han da også ha lov til det.. så altså til jer der ik ved hvordan jeg ser ud... så får i lige lov at se "giraffen" FORDI jeg er sgu altså bare glad for det hår!!! I får lige både et hvor det ligger ned og et hvor der er hanekam!

Er det ikke bare FEDT!?

og ja så er det nu vi liiige husker på at jeg havde skulderlangt hår før;)

NØJ jeg er vild med det!

LMP-out of the closet!

9 kommentarer:

  1. Jo, tak!

    (Synes lidt det minder om Lise Rønnes, da hun mindede mig om en Shi'ar? Og så bliver det jo også i X-Men verdenen...)

    SvarSlet
  2. Doh hva? Så er du ude af dit lille skab :D

    SvarSlet
  3. Tillykke med garnet, og efterårsrengøringen af skabet! Hvad med et bedle fra før, så vi kan dele din begejstring 100?

    SvarSlet
  4. Hvor er du fin! Og meget modigt sådan at komme ud af anonymiteten! Så modig er jeg slet ikke...

    SvarSlet
  5. TAK! og ja.. så kom hun sgu ud af skabet, hvis Fodboldvennen alligevel skal kende til min lille verden her, så er det der med anonymitet alligevel ikke sårn helt overholdt, og som jeg for laaaang tid sagde til Morfar, så skriver jeg ikke noget som jeg ikke kan stå ved.. også med ansigt på;)

    @DFO... jeg ser lige om jeg ik kan finde et "før" billede:D

    SvarSlet
  6. Hvor leder du? For det har da taget sin tid;-D

    SvarSlet
  7. jeg higer og søger i gamle bøger...

    Ej jeg har bare ik rigtig ku finde et billede hvor det KUN er mig, og hvor jeg har håret løst..

    SvarSlet