fredag den 3. september 2010

lægebesøg efter lægebesøg efter lægebesøg...

HA!

Jeg har da som minimum en kropsdel som er erklæret 100 % sund, rask og velfungerende! Jeg har den sidste uges tid besøgt 4 forskellige læger, både alm. læge, lægevagten, tandlæge og så en speciallæge. Jeg har været den heldige vinder af en halsbetændelse, en kæbehulebetændelse og en betændt tandrod.. Og nu ved alle jo godt at jeg ikke er typen der bider smerter i mig og er tapper.. nej det har gjort ONDT!!!!!!!!!!!! Så ondt at jeg har trillet tårer. Jeg har ikke sovet, spist eller grint i flere dage. Jeg har været så smadret at jeg slet ikke har kunnet fungere. Jeg har haft ondt i hovedet, nakken, kæben, ryggen, armen over det hele. Hele min krop har været ude af funktion. I tirsdags gravede tandlægen (til den billige pris af 4000,-) så noget betændelse ud af kæben på mig, og det hjalp da lidt. Så fik jeg noget penicillin for resten og det er også begyndt at hjælpe. Jeg er stadig ik 100% ovenpå, hvilket er liiidt surt når nu det er i aften at den famøse introfest er på skolen, men jeg er da tilstede. Og så kan jeg jo altid trøste mig selv med at mit underliv er topdollar:D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar