søndag den 12. september 2010

en rigtig listedag idag..

Jeg har en rigtig listedag idag.. synes dagen i høj grad har været styret af forskellige former for lister.. se selv:

To do liste:
  • ordne vasketøj
  • bage boller
  • skrive invitationer til Sønnens fødselsdag og sende dem
  • tømme opvaskemaskine og fylde den igen
  • til Tupperwarehutlihut (ja jeg skammer mig)
  • i Blockbuster
  • handle ind
  • vaske gulv i påklædningsværelset (IGEN! MØGKAT!!!)
Filmliste fra Blockbuster:
  • Landet for længe siden
  • Barbie og diamantslottet
  • The hangover
  • Stages
  • Definitely, Maybe
Indkøbsliste Fakta:
  • popcorn
  • cocktailpølser
  • durum pasta penne rigate
  • pesto
  • roastbeef
  • fettucine agli spinate
  • kærgården
  • kyllingebryst
  • salathoved
  • pizzakit
  • 2 ds. tun i vand
Indkøbsliste Tupperware
  • maxi røreskål
  • 2 sandwichbokse (madkasser) som man selv kan tegne på! Det er fandme et smart koncept..
Ønskeliste til sønnens fødselsdag:
  • Gormitier
  • Bakugan
  • Traktor
  • Transformers
  • Helikopter (m. lyd)
  • Sværd
  • Nintendo DS
  • Lego
  • Ninja Turtles
  • Tøj str. 104

Kan du godt lidt se hvad jeg mener?? Så i aften vil jeg
  • lave en pose popcorn
  • starte et fodbad
  • og se en film
  • imens jeg glæder mig over at
  • have fået købt madkasser til ungerne
  • og fået ordnet alt det andet....
sikken søndag;)

2 kommentarer:

  1. Findes Blockbuster stadig?????????

    SvarSlet
  2. :D ja da! Det er bare sjældent brugt.. kun af lovlydige borgere som yours truly ;)

    SvarSlet