torsdag den 9. september 2010

Multitalent søger job!!!!

Kom så.. lad os teste den hersens synkronitetsting, og se om vi ik lige kan hjælpe en fellow blogger!!

fordi Spunky, søger job. Han skriver:

Jeg er bosat på Sjælland i Københavnsområdet og er villig til at rejse forholdsvis langt, jeg har 3 uddannelser bag mig, samt et par autodidakte, jeg kan, hvis jeg skal sige det selv, en fandens masse forskellige ting, jeg har et godt kreativt hoved og hænderne skruet godt på, så arbejdsområderne spænder bredt.
Her er et par overordnede punkter, inden for noget af det jeg har beskæftiget mig med: håndværk, design, detailhandel, service, planlægning, ejendomme, musik, cafe og restauration.

Jeg ved ikke hvor personlig jeg skal blive her, men spørg endelig hvis du mener du har relation til nogen der evt. kunne have brug for arbejdskraft eller så send mig en mail på [spunkflasher-at-gmail-dot-com]

Hvis der er hul igennem er det endog muligt at rekvirere et CV.
Så - kender du nogen, som kender nogen? Eller kan du sende beskeden videre? Lad os se hvad det her virale pjat kan bruges til?!

1 kommentar:

  1. Jamen så giver vi lige synkroniteten en hånd! Hvem ved om det hjælper... Verbalisering hjælper i hvertfald, og mon ikke Spunky han skrive asap når jobbet er i hus?
    Vi krydser tasterne i blogland...

    SvarSlet