mandag den 6. september 2010

cølibat...

Jep... du læste rigtigt! Der står C-Ø-L-I-B-A-T... Jeg har lavet en aftale med to af mine veninder. Den går kort fortalt ud på at jeg går i cølibat de næste 2 måneder. Og cølibat menes virkelig bogstaveligt! Ingen form for sex overhovedet! Det eneste der er undtaget er gør-det-selv-sex. Jeg er liiiidt spændt på at se hvor mange kilo det ender med at der ryger på igen som konsekvens, men ideen bag er faktisk rigtig god. Jeg har brug for at tænke på noget andet. For at starte forfra om man så må sige. På den her måde ved jeg at der kun er en vej frem.. Jeg er sårbar lige nu, og så skal der bare ikke så meget til. Pigerne vidste lige hvilke knapper de skulle trykke på, jeg kan simpelthen ikke stå for en udfordring, så nu er aftalen indgået, og straffen er dyr hvis jeg overtræder den. Ønsk mig held og lykke!! Jeg får brug for det....

6 kommentarer:

  1. gør-det-selv er nu heller ikke noget at kimse af!
    Rigtig meget held og lykke! You can do it!!

    SvarSlet
  2. Hmmm - tror du virkelig det får dig til at tænke på noget andet?

    SvarSlet
  3. mkay??? Held og lykke. Jeg håber det virker.

    SvarSlet
  4. Tak.. tror jeg nok;)

    Og nej jeg tror ik det får mig til at tænke på noget andet, men jeg tror faktisk at det bliver rart at slippe for de eftervirkninger der næsten altid er.. Jeg behøver ikke tænke på komplikationer og/eller muligheder.

    Anyways nu giver jeg det ihvertfald et forsøg, til min egen store undring, og så må vi se hvor længe det varer!

    SvarSlet