fredag den 10. september 2010

og så blev man døbt....

Når man sådan går på sådan et seminarie, så er der jo traditioner der skal overholdes! En af dem, en af de sjoveste, er dåben. Det er primært for de nye, men fordi jeg ikke var med sidste år, så var jeg med i dag. Og hvor har det været en fuldstændig fantastisk dag!!
Jeg var på hold med et par grafikere, et par fys'er, to internationale, nogle ernæring og sundhed, en enkelt sono, og så en god bunke matematik og dansk.. og det var simpelthen et fantastisk hold!!
I al sin enkelhed går det ud på at man vader rundt (ca 14 km) op af bakke og ned af bakke, ude i skoven og ind i byen. I løbet af ruten er der poster, og man bedømmes efter hvor godt opgaverne udføres. Ved de poster hvor der var vand i nærheden, gav det bonuspoint hvis der var nogen der hoppede i, og dobbelt hvis man var nøgen.. så ja jeg har været nøgen i dag.. flere gange! Tilsidst ender det med at man kommer op til seminariet, får bind for øjnene, og skal igennem en slags bane, fyldt med de klammeste ting, der slutter ud i den fedeste rutsjebanetur hvor man lander i en KÆMPE masse vand.. Så rejser man sig op, og får sit nye navn, og dåbsbevis. Det hedder sig faktisk, at man ikke kan få sin bachelor hvis man ikke kan fremvise et dåbsbevis! Jeg har fornøjelsen af navnet LiderLMP!! Det er egentlig et tilnavn fodboldvennen og hans fodboldhold har givet mig, men det har simpelthen spredt sig til skolen.. og ved du hva? Det navn kan jeg sgu godt tage på mig;)

Jeg er nu træt, glad og fyldt med gode oplevelser og nye bekendtskaber... Dejlig dag!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar