onsdag den 22. september 2010

Urban fra idag...


Altså... jeg siger det bare!!!

12 kommentarer:

  1. Nu er billedet ikke stort nok til at jeg kan læse hvad der står - men medvirker du/har du givet tilladelse til brug af billedet, eller har de bare scoret det fra nettet?

    SvarSlet
  2. jeg har givet lov :) Ham der har taget billedet er ejer af den hjemmeside der hedder Bodymod.dk, og han spurgte om han måtte bruge det i det interview som han skulle være med i :)

    SvarSlet
  3. Jamen så tillykke med berømmelsen :)

    SvarSlet
  4. Ja, også et stort tillykke herfra.
    Jeg smilede også lidt for mig selv, da jeg tilfældigt læste URBAN i toget i morges :-)
    Der går sikkert ikke lang tid inden at du bliver bedt om at vise din tatovering frem i diverse "tatoo-blade", da den er unik og flot.

    Overvejer også selv at få lavet en, men den kommer til at være meget kedelig, da den "blot" kommer til at bestå af et navn og en dato (Meget a pro pro "din" artikel i Urban om, at bruge kroppen som et fotoalbum).
    Ikke desto mindre har jeg store overvejelser mht. både udformning og placering af den.

    Din tatoo har dog givet anledning til, at jeg har overvejet hvilken fiktiv figur jeg ville få tatoveret, HVIS det var. Mit bud ville nok være: "Marv" fra Sin City, altså sådan som man kender ham fra Frank Millers tegneserie.

    Nå, undskyld min kommentar blev så lang og irrelevant ift. emnet. Det er måske lidt dårlig stil :(

    Mvh. Cartman

    SvarSlet
  5. Interessant tankeeksperiment, Cartman.

    Det er rent hypotetisk for mit vedkommende - jeg har ingen planer om at få nogen former for tatoveringer. Jeg har intet imod at andre har dem, men det er ikke noget jeg ser den store fidus i.

    Men altså... jeg tror jeg ville gå efter Ororo/Storm fra X-men i hendes punkede periode. Hende havde jeg altid en svaghed for. Ellers Jean Grey/Phoenix - men hende har LMP jo næsten allerede lagt beslag på.

    Andre muligheder ville være nogle af mine rollespils-karakterer, men der er det uden referenceramme for andre, så ret uinteressant at snakke om.

    Og.. hvis det skulle være en mand? Måske Paul Muad'Dib (ikke i Kyle MacLachlans udgave) eller Rand al'Thor.

    Tror det her ville være rigtigt godt emne til selvstændigt indlæg for nørder!

    SvarSlet
  6. @Cartman.. det er faktisk som Leo siger et MEGET interessant tankeeksperiment!! Jeg er også meget fascineret af karaktererne i Sin City, men er ikke i tvivl om at hvis jeg skulle få en anden fiktionel tus, så skulle det være Jean Grey. Fordi jeg ER jo superhelte fan!!

    Og det er ALDRIG irrelevant at lave tankespind i mit kommentarspor.. tværtimod!

    SvarSlet
  7. Det ville da være passende at du fik Jean Gry, aka. "Marvel Girl", som den "marvelous" blogskribent du er, der lader dine læsere "marvel in awe".

    Af ren nysgerrighed; hvor lang tid tog det egentlig at få lavet "Mr. Yoda" på din arm?

    - Cartman

    SvarSlet
  8. @Cartman

    Synes nu Phoenix-inkarnationen er mere indlysende?

    SvarSlet
  9. høh.. bare lige som bonusinfo.. så har min Yoda også lige vundet "månedens tus" på lige netop Bodymod.dk, det er en afstemning blandt brugerne på siden.. FEDT!!

    SvarSlet
  10. Tillykke.... din arm ender med at være penge værd! ;)

    SvarSlet
  11. ja lige nu er den da sådan lige omkring 8300,- værd ;)

    SvarSlet