tirsdag den 14. september 2010

en hjemmedag...

jeg elsker at være 2. års! mest fordi vi ikke har mødepligt... det betyder at på grå og kolde dage som den idag.. kan jeg sidde i mit nattøj kl 11.46 og skrive det her indlæg, imens ungerne, som også stadig er iført nattøj, sidder ved siden af og ser Landet For Længe Siden. Der står popcorn på bordet, tæpperne er puttet godt rundt om os, og vi hygger bare. Jeg burde egentlig have KLM lige nu.. men det er bestemt ikke et større tab. Den tid jeg får idag sammen med ungerne er langt mere værdifuld end den spildtid der er ved at sidde på seminariet... Nu er det heldigvis ikke normalt spildtid, men i dag, og i morgen er der seminar. Det betyder at alle de netstuderende dukker op på seminariet, og undervisningen tilrettelægges efter dem. Det er helt super med mig. De fleste lærere er gode til at sørge for at alle får noget ud af undervisningen, at det ikke bare er en masse gentagelser. Men hende i KLM..... hun er noget for sig selv. Hun insisterer på at vi alle deltager, og tager ikke rigtig hensyn til at dagstuderende og netstuderende overhovedet ikke har de samme forudsætninger og behov. Så det er simpelthen kedeligt for alle.. Trist!
Derfor skulle der heller ik særlig meget overtalelse til da Datteren i går spurgte om vi ik kunne tage en hjemmedag idag;)

Og hvor er det da bare kvalitetstid det her...

2 kommentarer:

  1. Har også barn syg og den anden hjemme. Hos os omtales Landet for Længe Siden i øvrigt som Lillefod :)

    SvarSlet
  2. er det rigtigt??? Det gør den også hos os!!! Hvor sødt...

    SvarSlet