onsdag den 15. september 2010

findes der noget grimmere....

end mænd i ridebukser!?

HELT ÆRLIGT!! Jeg kan til nød forstå hvorfor de skal være iført den slags beklædning når de rent faktisk sidder på en hest. Og her vil jeg slet ik komme ind på hvor enormt umandigt det er at gå til ridning. Nej det jeg slet slet slet ikke forstår er de mænd som INSISTERER på at have dem på i andre offentlige rum. Som eks. på mit arbejde... NEJ TAK siger jeg bare!! Jeg har ikke lyst til at blive konfronteret med synet af et par tynde mandeben i sådan et par beigefarvede ridebukser... fy fan siger jeg bare! Nu er jeg faktisk normalt ret large med påklædning, folk kan sgu gå i det de har lyst til. Selvfølgelig tænker jeg nogen gange mit. F.eks når jeg ser en matrone af en kvinde, i en meget stram top og uden bh, så man kan se hvor triste hendes bryster er. Jeg er jo kun et menneske. Men helt ærligt... synet af en mand i ridebukser... det er mere end trist. Det er mere end grimt. Det er mere end uheldigt. Det er en forbrydelse. Når nu i kan iklæde jer så meget andet. Hvorfor HVORFOR tager man så sine fårking ridebukser på ud i offentligheden? Svømmere render jo for fanden heller ik rundt i badetøj, og fodboldspillere i fodboldtøj?

Jeg forstår det ikke...

men vil i ik nok lade være?

5 kommentarer:

  1. He he.. God pointe. Sådan har jeg det også med folk som render rundt i cykelshorts på arbejde. Cykelshorts er en beklædningsgenstand som bruges ifm. cykling, ikke som en del af den almindelige garderobe.

    Og tak for en god blog. Er blevet helt afhængig :)

    Mvh. Cartman

    SvarSlet
  2. Lige præcis! Cykelshorts er bestemt i samme kategori..

    og TAK! Jeg blir da helt rød i hovedet altså:)

    Knus LMP

    SvarSlet
  3. Det skal du da ikke (altså blive rød i hovedet).
    Din blog er inspirerende, spændende, morsom og tankevækkende (og velskrevet = let læselig).

    Jeg har læst mange blogs, men følger kun nogle ganske få fast. Din er dog helt sikkert én af dem.
    Desuden synes jeg, at du rammer plet med mange af dine betragtninger omkring forhold, sex, børn osv. Er oftest 100% enig.

    Så bare "keep ´em comming". Glæder mig allerede til at læse den næste :)

    Knus fra Cartman.

    SvarSlet
  4. Ej altså... nu blir jeg da en hel tomat:D

    Tusind tak! Jeg ved slet ik hva jeg skal sige.. jeg er beæret over at der rent faktisk er nogen der gider læse mine skriblerier/tanker, og FEDT hvis du bare føler at jeg rammer rigtigt!! Jeg kender godt fornemmelsen af afhængighed, men havde nu alligevel ik regnet med at der sidder en derude og har det sådan med min!

    taktaktaktaktaktaktaktaktaktaktaktaktak!

    ;)

    SvarSlet
  5. Hængerøve i alle arter og former. Nej tak. Sådan en tung blafrende pælset hængerøv er bare for infantilt, som en tung lorteble der er gledet ned mellem benene.

    På kvinder er det lige så afskyeligt med hængerøvsharemsbuks og jeg har aldrig fattet pointen i at kamuflere sin "brede" røv i et par bukser hvor man kamuflerer en normalt størrelses røv i en buks for at få røv til knæene og lår i anklerne.

    SvarSlet