fredag den 9. juli 2010

Kvantilitet!!

Kvantilitet er et begreb der dækker over at man både får kvalitet og kvantitet, dvs. man KAN både blæse og have mel i munden. Det er et begreb mig og mine to skønne klassekammerater indførte efter at have set Eclipse igår. Jeg vil slet ikke begynde at snakke om hvor usandsynligt fantastisk den var, det er jo ikke en filmanmeldelse det her, kan dog siges at den klart kan anbefales. Især fordi der jo en noget mere action i den, end i de to foregående.Og jeg glæder mig allerede til jeg skal se den igen. Anyways. Bagefter skulle vi jo meget teenageagtigt finde ud af om vi så er team Edward eller Jacob. Den ene er Edward, den anden er Jacob, og mig.... Jeg er til begge. Og helst på samme tid. Så den ene veninde udbryder... det er fandme Kvantilitet det der!!!!

JA DA!!

Det er altså et begreb jeg kan lide.. Kvantilitet. Det er en stående joke blandt mine veninder at jeg jo ikke ligefrem går ind for at begrænse mig selv for tiden, og det her er da bare et skønt udtryk at tilføje ordbogen. Det passer jo perfekt til min livssituation for tiden.. Selvom jeg har valgt at tage en mand af gangen;)

Og ja så endte det forresten med en bytur efter biografen. Igen. :D

4 kommentarer:

  1. Og hvis man får velskabte femlinger... så er det vel fertikvantilitet?

    SvarSlet
  2. ja! sikket nydeligt lille ordspil Leo;)

    SvarSlet
  3. Infantilkvantilitet - hvis du pludselig har mange af de til visse formål fantastiske, men dog barnlige, 21-årige i spil :-)

    SvarSlet
  4. åhh ja endnu et ord til ordbogen.. og endda et brugbart et af slagsen;)

    SvarSlet