fredag den 16. juli 2010

at savne en...

jeg savner en.

En der nusser mig i håret om aftenen. Holder mig tæt når jeg har brug for det. En der får min hovedpude til at dufte skønt.

Det er de pudsigste ting man savner. Det er ikke den daglige sparring, fordi den får jeg med mine venner. Det er ikke sex, det kan man altid få. Det er ikke at der er en, når jeg kommer hjem, jeg har en kat.

Næh det er de små ting. At blive holdt tæt, lyden af hans hjerte der banker højt, fordi mit øre ligger på hans bryst, at blive kysset.

Jeg savner absolut ikke at have en mand. Jeg nyder friheden. Men jeg savner de der små ting som man tager for givet. Så hvis du har en kæreste eller noget der ligner, så kys personen en ekstra gang og sæt pris på det. Fordi det er der magien ligger.. i de små ting

2 kommentarer: