fredag den 2. juli 2010

16 dage...

Ja så blev ungerne hentet af Eksmanden idag. De skal på ferie sammen med deres far, og skal derfor for første gang nogensinde være væk fra mig i mere end 5 dage.. det er hele 16 dage det drejer sig om!! I panisk angst over at skulle gå rundt i et meget tomt hjem, med et meget tomt hjerte, har jeg i den grad overbooket min kalender. Det indebærer bl.a. to ture til København, en til Odense, en til Sønderborg og tre til Haderslev. Alle sammen er med efterfølgende overnatning. (og nej det er ikke sex det hele) Derudover skal jeg i biografen 3 gange, have besøg her i mit hjem to gange, og også liiige nå at trække vejret ind i mellem. Men jeg tror allerede nu at jeg kan garantere indholdsrige indlæg for de næste par uger... Vi starter i morgen med et besøg hos Kinky, med efterfølgende bytur, og ja byen skal væltes!!

Og så håber jeg at jeg bliver distraheret og derfor holder op med at tænke på Sønnen der næsten grædende klamrede sig fast til mig, og fortalte mig at han vil savne mig, og at han elsker mig helt op til månen.. Fordi ellers overlever jeg aldrig de her 16 dage..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar