torsdag den 8. juli 2010

en rigtig venindedag

I går havde jeg en rigtig god dag. En rigtig venindedag! Designeren er kommet hjem fra Shanghai, hvor hun i 3 mdr har stået for produktionen af en eller anden kollektion for et eller andet kinesisk firmahalløj. Anyways. Designeren er en af mine absolut bedste veninder, af den slags som man simpelthen deler alt med. Nu har hun jo så været i Kina, og der skulle derfor noget af en opdatering til.

Fordi hold da op hvor er der sket meget på de sidste 3 måneder!!

Nå men hun kom ved 11 tiden, jeg fik gaver (jubii), vi shoppede, spiste på cafe, tog hjem, så film, spiste pizza til aftensmad og så råddent fjernsyn om aftenen.. alt imens snakken gik lystigt. Det var fantastisk, og hold da op hvor har jeg savnet hende!!

Så jeg glæder mig allerede til i morgen, hvor jeg slæber hende med til koncert med drengene fra min skole.. og denne gang uden at ende hjemme hos Guitaristen.

4 kommentarer:

  1. Længe leve venskaber! Gør byen usikker!

    SvarSlet
  2. tak DFO:) Der findes jo bare ikke noget bedre end rigtig gode venner..

    SvarSlet
  3. hehe jeg ville ellers gerne høre historien om hvordan det ville gå hvis dig og designeren endte hjemme ved guitaristen ;-)Så ville forvirreingen da være total!

    SvarSlet
  4. :D KlunteTrunte det tror jeg ikke kommer til at ske.. Designeren har fast kæreste og er ret så committed, men ja det kunne da være en fantastisk lille krølle!!!

    SvarSlet