onsdag den 28. juli 2010

midnatsgave fra Københavnsk Lækkerbisken

Jeg fik den her af KL i nat kl. 01.21 efter at have snakket på messenger i et par timer... Den er rigtig god, og jeg havde ik hørt den før. Skidesødt altså at han sender mig sange.. det er ik første gang. Så kommer der et youtubelink og en sød godnat hilsen, som det sidste inden jeg slukker computeren. Altså også pisse smart med messenger.. så kan man sidde der og se på hans smukke ansigt imens man snakker sammen;) Anyways, jeg sys jeg vil dele den med verden, fordi det faktisk er en fed sang! B.O.B feat. Hayley fra Paramore



Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now
Wish right now, wish right now

2 kommentarer:

  1. Er det gaven der giver hele året, eller kommer der snart et nyt livstegn fra dig? :-D

    SvarSlet
  2. Det er da gaven der giver hele året;) Nej jeg har været optaget af både arbejde og fornøjelse det sidste stykke tid, hvilket gerne skulle kunne give en HEL masse indlæg.. smider et ind senere.. Dejligt at være savnet;)

    SvarSlet