mandag den 9. august 2010

velsiddende cowboybukser.. helt uden stræk!

Altså nu det der med at jeg har tabt mig ik? Det begynder jeg jo så at få rigtig mange komplimenter på.. Senest fra en tidligere kollega, Bedsteveninden og min Ekssvigerfar. Alle virker meget imponerede. Og jeg har ellers været MEGET dårlig til at holde det ved lige her i sommerferien, hvor jeg bare har arbejdet (med dertilhørende meget dårlig kantinemad) og drukket liige en enkelt øl mere end jeg plejer. Til gengæld har jeg jo så også danset nattene tomme, og cyklet på arbejdet, så vægten har faktisk holdt sig!! Den har åbenbart besluttet sig for at holde sig under det forhafte 7 tal... Det blev jeg da så glad over, at da jeg fik udbetalt mine feriepenge måtte jeg ind og købe nye bukser.. Jeg havde jo så også kun et par som jeg ku passe, så det virkede som en god ide! Og jeg siger dig... det er MEGET MEGET MEGET længe siden jeg har kunnet gå ind i hvilken som helst tøjbutik og rent faktisk kunnet passe bukserne derinde.. Jeg var ved at gå helt i selvsving af begejstring da jeg var nødt til at købe det ene par i en str 40!!
Det her virker måske tåbeligt på jer skønne mænd der læser med.. Men det betyder faktisk noget. Ikke at føle at man er for tyk til det tøj man gerne vil gå i. Jeg har for første gang i 7 år købt et par cowboybukser der ikke er stræk i overhovedet.. og for satan de sidder godt! Prøv selv og se:


Og jeg undskylder for rodet.. jeg var igang med at sortere tøj vol. 2 da jeg tog billedet:)
So this is a joyful day!!
Jeg endte med at købe tre par bukser, og så også lige lidt ekstra. Jeg var derfor 1800 kr fattigere da jeg kom hjem den dag... Men det var hver en krone værd, for jeg føler mig da bare SÅ skøn i det nye tøj:)

4 kommentarer:

  1. Syn's nu ikke det virker tåbeligt - tillykke med det. (Og, ja, dans kan bestemt anbefales - både for vægt og kredsløbstræning!)

    SvarSlet
  2. Ah men du er også bare skøn jo;) Og tak. Måske det er fordi jeg selv synes det virker lidt tåbeligt at det rent faktisk betyder så meget når nu jeg ellers ik ligefrem betragter mig selv som værende overfladisk..
    Og dans er da formidabelt, både for humøret og figuren:)

    SvarSlet
  3. Det er så man danser sejersdans og lidt mere når man opdager man kan glide i tøjet uden kamp...

    kan så fortælle at jeg lige har fejret nyt job og begyndende overvindelse af vandskræk med sko og kjoler og lidt flere sko og kjoler... og været en "dyr" dame så deler både glæden og fornemmelsen med dig, kan godt huske hvordan det var (og stadig er selv med rygestoppets kg på sidebenene)... sikken festdag.



    og må ud og købe bøjler for plads i mit meget lille skab skal der været til dem :-)

    SvarSlet
  4. :D sjovt du nævner det.. var også nødt til at købe flere bøjler idag.. de er på tilbud i Bilka i den her uge;)

    SvarSlet