torsdag den 19. august 2010

strøtanker...

Gider normalt ikke selv læse den her slags indlæg, men jeg har bare så mange tanker og så lidt tid, at jeg desværre ser mig nødsaget til...... tja..... i punktform. ØV tænker du allerede, men jeg lover at uddybe nogle af punkterne senere. Her kommer ihvertfald de tanker der fiser rundt inde i mit hoved i de her dage.

  • SAVNER min far
  • kunne ik tage over til KL alligevel, måske skæbnen forsøger at fortælle mig noget her?
  • er bekymret for om Eksmanden snart introducerer den nye for børnene, hvor meget må man blande sig der?
  • er sindssygt glad for at han har mødt hende, fordi han nu bare er sig selv når vi mødes
  • har ondt i maven
  • glæder mig til skolestart, savner klassekammeraterne
  • sætter virkelig pris på mine venner, som bare er fantastiske.
  • skal snart tatoveres... og glæder mig
  • er underligt melankolsk og savner derfor Vesterhavet... på en eller anden måde er de to forbundet
  • forstår ikke hvorfor biografens popcorn smager sindssygt meget bedre end dem man kan lave derhjemme?
  • elsker dansefilm... og trænger snart til at komme ud og danse igen.
  • Må man være bekymret for at man nærmer sig 28? Eller er det kun 30 det er tilladt at flippe lidt ud over?
  • ondt i hjertet over at børnene blir kede af det når jeg afleverer dem
  • hvorfor er det altid de samme mennesker der står for alt det sociale på skolen?
  • Ved ik helt om jeg tror på monogami... det mislykkes simpelthen for alt for mange
  • Hva skal jeg tage på til fest hos Fodboldvennen på lørdag?

Puuuuuha så fik jeg lige tømt ud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar