fredag den 6. august 2010

endnu en torsdag aften...

Fik en besked fra Romantikeren igår: Kommer du ikke ned på skolen når du har fri? Vi sidder nede i caféen" Arhmen hvem kan sige nej til det? Så selvfølgelig var jeg klar. Jeg ankommer stadig iført uniform og det hele, og der går ik 20 sek så har jeg en øl i hånden og er midt i et spil Trivial Pursuit. Bare ik lige med de samme regler, som jeg plejer at spille med. Der gik ik mere end et par timer, og så var folk fulde. Virkelig fulde. Jeg fik slæbt Romantikeren og hendes veninde med i byen, bare for at have fornøjelsen af at Romantikeren opholdt sig på toilettet, med hovedet i spanden, og veninden løb ind i ekskæresten, så de tog lige et større opgør. Hva F***** gør man så? Jo jo man løber fra den ene til den anden, for at forsøge at sørge for at de begge er ok. Fordi man (desværre) ikke selv er så fuld at man er ligeglad. Nå men så lukkede stedet vi var på, og jeg fik med STORT besvær slæbt Romantikeren hjem i seng. Hun var meget ked af det. Romantiker som hun er, så håber, føler og tror hun på at han måske kunne være den eneste ene. Og det viser sig jo gang på gang at det var han ikke. Det skete også i tirsdags. Så hun drak sine sorger væk for en aften i går. Nå men jeg fik puttet hende, sørget for en spand, og gik så ned i byen igen for at forsøge at finde veninden. Som var fuldstændig forsvundet. Tilgengæld faldt jeg over nogle af Romantikerens gamle efterskolekammerater. Som spurgte hvor hun var blevet af. Og lige pludselig havde vi snakket et par timer, og den ene var rykket meget tæt på. Han er lige kommet hjem efter x antal måneder i livgarden. Så har du en ide om hvilken type ik? Han er også lige blevet single. Som i LIGE. som i DAGEN FØR. Og jeg har altså ikke lyst til at være rebound. Men han var sød, bad om mit nummer, og fik det. Og så blir det interessant at se om jeg hører fra ham...

Men nu gider jeg altså ik lege ung og single mere.. glæder mig til at komme på arbejde i morgen, og glæder mig til at ungerne kommer hjem på søndag, og blir hjemme hele ugen:)

3 kommentarer:

  1. Hmm. Ved ikke helt hvordan det skulle gøres, men det lyder som om det havde været smart hvis du havde kunnet få Romantikeren og hendes veninde til at bytte plads, så Romantikerens veninde havnede ude på toilettet, og Romatikeren rendte ind i venindens ex. Eller noget.

    SvarSlet
  2. Se det ku jo faktisk have givet en noget mere harmonisk aften...

    SvarSlet
  3. bonusinfo... jeg HAR hørt fra ham der efterskolevennen;)

    SvarSlet