søndag den 1. august 2010

månedens mand..


Ja månedens mand for August er ham her: Shia LaBeouf

Og hvorfor er han så det? Fordi han på en gang er kær, sjov og nørdet på den rigtige måde. Fordi han er en star på trods af at han overhovedet ikke er typisk stjernemateriale, og fordi han kunne score Megan Fox (også selvom det kun er på film). Fordi han spiller så jeg tror på ham, fordi han er sådan en man bare godt ku tænke sig at få lov til at lære at kende. Fordi han er lækker på sin helt egen måde.

Og ligner han forresten ik Dylan fra Beverly Hills på det her billede? Eller er det bare mig..

12 kommentarer:

  1. Da jeg så det lille billede i min feed, troede jeg faktisk det var Dylan McKay. (Kender så iøvrigt ikke Shia LaBeouf - men sært efternavn. Og fornavn. Er der tale om en transseksuel?)

    SvarSlet
  2. :D du har ikke set Transformers så? Eller den nyeste (og dårligste) Indiana Jones film...

    Og nej så vidt vides ikke transseksuel, bare specielle forældre, wiki siger: The name Shia is Hebrew for "gift from God" (שי-יה), and the surname LaBeouf is a corruption of "le bœuf", the French term for "the ox" or "the beef".[

    SvarSlet
  3. Har set Indy - går så ud fra han var Jones, jr (eller vel egentligt Jones III) på motorcyklen? Ham glemte jeg meget hurtigt.

    Det der undrede mig ved navnet var netop -a endelsen på Shia og "La" på bøffen, for hvorfor pludselig gør en bøf til hunkøn?!

    (Google vil iøvrigt ikke oversætte det hebariske, siger bare der står Shai - Ya. Og de fleste hebraiske navne, som er noget med Gud, ender på -el - som Samu-el, Mika-el, Ari-el, Dani-el etc (jeg er ret sikker på det el er i familie med Allah). Så måske er han også blevet løget for om oprindelsen af hans navn. Eller noget?)

    SvarSlet
  4. tja man ved jo aldrig.. måske det er fordi hans forældre mener gud er en kvinde? Det kan man jo kun støtte op omkring;) Og ja han er ham på motorcyklen.. er jo sådan set også med i resten af filmen

    SvarSlet
  5. Jojo, men stadig hurtigt glemt. Lissom filmen i det hele taget. Det var vist noget med et lysende glas-kranie, og et tempel der styrter sammen, computeranimeret dennegang? (Nej, den var ikke særlig god, som du også skrev.)

    SvarSlet
  6. ja og den var virkelig dårlig.. til gengæld er Transformers så usandsynligt fed!

    SvarSlet
  7. Må vel få set dem på et tidspunkt. Det vil den ældste nok også blive glad for - det er nogen han har set med sin mor, ellers. (Har overhovedet ikke styr på det der Transformers-univers?!)

    SvarSlet
  8. EJ men Leo da!! Jeg blev i tidernes morgen også overtalt af en totalt ivrig Eksmand som bare skulle se dem fordi han havde legetøjet da han var barn.. men det var mig der blev hooked;) Tror slet ik det kan tælles på to hænder hvor mange gange jeg har set den første film!

    SvarSlet
  9. Men det er vist netop problemet - har lige været for gammel, da legetøjet kom frem, så jeg ser det som sådan noget "de små leger med".

    SvarSlet
  10. tro mig.. det er ikke legetøj for små børn. Det er actionfilm for granvoksne:)

    SvarSlet
  11. Månedens 'dreng' får mig til at nævne en anelse bekymring; først en 21-årig, så en 17-årig og nu en hvad...? 15-årig?

    Du er vist ved at gå i barndom, med transformers, transseksuelle gudinder osv... ;-D

    SvarSlet
  12. :D han er 24... men du bekymrer dig bare! Overvejede faktisk at tage Justin Bieber, bare for reaktionens skyld... ;)

    SvarSlet