onsdag den 11. august 2010

han ser en anden!?

Jeg blev hentet af Eksmanden på arbejdet idag. Det i sig selv burde have fortalt mig at noget stort var under opsejling. I løbet af de næsten 11 år vi havde været sammen, kan det tælles på to hænder hvor mange gange det er sket.
Men det jeg kom fra... Han sidder så i bilen og siger: "Kan du huske at vi blev enige om at når vi begyndte at se en anden så ville vi sige det til hinanden?"

Først og fremmest.. så var det ikke noget vi blev enige om. Det var noget han bad mig om. Jeg svarede dengang at hvis det på et tidspunkt blev alvorligt med en fyr, så ville jeg selvfølgelig informere ham om det. Han er derfor lykkeligt uvidende om alt det som i ved!!

Nå men. Han fortæller mig at han i weekenden har mødt en pige, som han "nu ser", og hvordan reagerede jeg? Jeg var lige ved at klappe i mine små hænder af begejstring! Jeg har SÅDAN glædet mig til at han skulle komme videre. Jeg har glædet mig til at han skulle tillade sig selv at møde nye mennesker, opleve livet, give slip. Han var næsten grådkvalt, da han fortalte det, og jeg var ET stort smil. Jeg håber virkelig for ham at han kan finde det han leder efter.

Og nu sidder jeg så og skriver det her indlæg og tænker på.. hvor blev jalousien af? Det er kun 4 måneder siden han flyttede... Hvor blev følelsen af at det var ham og mig imod resten af verden af? Skal jeg slet ik være trist?? Måske kommer det snigende lige pludselig, måske bryder jeg sammen, måske.... Men jeg tror det ikke. Fordi jeg håber virkelig at han blir glad!

2 kommentarer:

  1. Good for you! (I betydningen jer begge.)

    Ville nu nok mene det er meget hurtigt han har fundet ud af han "nu ser" hende - men det er nok bare mig der er blevet gammel og forælderagtig.

    SvarSlet
  2. Så er jeg nok også blevet gammel og forælderagtig... Jeg synes det er MEGET hurtigt hvis de mødte hinanden i weekenden, at han allerede nu mener det er værd at fortælle mig..

    og Tak:)

    SvarSlet