tirsdag den 20. juli 2010

nøgne mænd.......

Altså det er jo ikke ligefrem en hemmelighed at jeg godt kan lide mænd. Dertil skal måske tilføjes at jeg i særdeleshed godt kan lide nøgne mænd. Jeg er faktisk helt overbevist om, at den der har fundet på det der med, at nøgne mænd er grimme, jah mon ik det har været en mand? Ihvertfald så synes jeg nøgne mænd er skønne. De brede skuldre, brystet, maven, armene, hænderne, røven, lysken, pikken, lårene, benene.. mmm der findes ikke en eneste af de kropsdele jeg ikke gider kigge på.
Så altså når nu jeg har ungerne og Designeren med på stranden, og i forvejen er lidt i minus på mandesiden, (21-Årig har haft travlt) så er det da SÅ FEJT når der pludselig står et pragtstykke af et mandfolk fuldstændig splitternøgen foran mig!!!!!

Jeg vil hermed gerne bede den mandlige del af den danske befolkning om at tage en lille smule hensyn til os stakkels mandehungrende singler!!!

2 kommentarer: