mandag den 19. juli 2010

Københavnsk Lækkerbisken

sms samtale med Københavnsk Lækkerbisken i går nat:

KL: Laver du?

LMP: Læser

KL: Stadig Mindscan? Ærgerligt at du ik kunne komme i weekenden.

LMP: Jep:) Ja, jeg havde også glædet mig lidt.

KL: Glædet dig lidt? :o hehe. Ej jeg havde også glædet mig.

LMP: Okay så! Jeg havde glædet mig meget...

KL: Tænkte jeg nok. At besøge mig fremfor andre mænd er ligesom at gå til slagteren i stedet for supermarkedet.

LMP: Når du sådan selv skal sige det!!! Du ved godt du kommer til at bevise det der ik?

KL: Arh det er jo alligevel slet ik mig du vil besøge, det er min pik

LMP: says who?

KL: I did

LMP: doesnt make it right

LMP: Tror du virkelig jeg gad tage hele vejen til København bare for at få noget?

KL: Ved jeg da :)

LMP: :D Du burde vide bedre

KL: Burde jeg ja.... kender dig jo

LMP: mhm

KL: Hvordan går det forresten med 21-Årig?

Og det er så det forhold jeg har til min Københavnske Lækkerbisken.

Vi mødte hinanden under en bytur i København. Han er den første og eneste fremmede der nogensinde er sluppet afsted med at kysse mig. Han rejste sig simpelthen op derfra hvor han sad og gik direkte over til mig og kyssede mig. Heldigt for ham at jeg var fuld nok til at synes det var sjovt. Jeg fik fortalt ham at jeg altså var optaget, havde børn og så videre, men vi har holdt kontakten ved lige. Igennem mine ægteskabelige problemer, hans skiftende småpiger og også en enkelt kæreste som han har haft i mellemtiden. Han er sådan cirka fantastisk. Og han er et af de mennesker som virkelig kender mig. Ligesom jeg virkelig også kender ham. Så han kan ringe til mig klokken 2 om natten fordi han har dummet sig og trænger til at snakke, eller fordi han er i gang med at læse en bog, han ved jeg også har læst, og som han lige vil diskutere.

Jeg skulle have besøgt ham i weekenden, men han var nødt til at tage til hjembyen og midlertidigt overtage forældrenes firma. Havde ellers glædet mig, for jeg har faktisk ikke set ham siden den aften hvor han kyssede mig.. altså sådan i levende live. Pudsigt ikke? At man kan blive venner via mobil, messenger, og internet.
Og han ved bedre end nogen anden at det ikke var for at få sex.. Fordi sex med ham.. det ville først gøre mig forvirret!!

4 kommentarer:

  1. Go go go!! Jeg stemmer for KL!! Han lyder skøn!
    Det bliver du da nød til at afprøve... ;-)

    SvarSlet
  2. :D han er skøn! Han er alt hvad man kunne ønske sig og lidt til. Og derfor også frygtelig farlig for mig;) Kender du ikke typen? Ham som man bare ved man kommer til at brænde sig på hvis det nogensinde udvikler sig..

    og så siger han ting som: "når du møder min mor så..."

    Vi er jo bare venner ik!!

    SvarSlet
  3. Tsk tsk tsk... 'bare venner'... hmmm... Den kender jeg godt! Det betyder altid: "vi er venner, men jeg ville herre gerne knalde med ham, for at se om det er noget"!
    Og jeg siger: Få det ud af systemet! Før eller siden sker det jo alligevel... ;-)

    (jo, jeg kender godt typen... alt for godt...)

    SvarSlet
  4. :D "jeg ville herre gerne knalde med ham, for at se om det er noget"

    Den var god!

    SvarSlet