mandag den 5. juli 2010

forvirringen ER total..

nu skrev Morfar som kommentar til mit sidste indlæg, at forvirringen er total.. og hvor har han ret!!!

Jeg ER forvirret. Og jeg er forundret. Og jeg er smigret.

Forvirret over alle de mænd der er i mit liv.
Forundret over alle de mænd der er i mit liv.
Og smigret over alle de mænd der er i mit liv.

Forvirret fordi jeg ikke helt kan finde ud af hvad de vil, hvem der vil hvad og hvorfor. Forundret over at de allesammen skal dukke op på en gang. Smigret.. ja det siger vel sig selv? Jeg er yderst smigret over at de overhovedet gider. Uanset om det så gælder et blik, et smil, et kys, en besked, en date, eller ligefrem et forhold.. seksuelt eller ej.

Men det er liiiidt meget. Så jeg har sagt stop. Jeg har fortalt Velduftende Sexgud at jeg ikke kan besøge ham, og jeg har besluttet mig for at tage det hele, én mand af gangen. Og lige nu, så hedder manden 21-Årig, og så må vi se hvor det fører hen..

2 kommentarer:

  1. ja ik? det synes jeg også :) på trods af at det må siges at være et temmelig priviligeret problem;)

    SvarSlet