lørdag den 24. juli 2010

Ja, Nej eller Måske..

er stadig ikke helt kommet mig over at have kysset med en 17 årig.. Jeg mener 17 år!! det er sådan cirka lige præcis 10 år yngre end mig.. Altid noget at han i det mindste ikke lige er gået ud af folkeskolen.. så tror jeg, jeg blev nødt til at aflive mig selv.

Nå men jeg kom til at tænke på noget i den forbindelse. Tjeneren (remember him?) har den her teori om at kvinder deler mænd ind i tre kategorier, ved første øjekast. Ja, Nej, eller Måske. Det er ikke en selvopfunden teori, men han støtter ihvertfald op omkring den. Nu ved jeg jo ikke med andre kvinder, men jeg har det OVERHOVEDET ikke sådan! Jeg har simpelthen ikke en "Måske" kategori. Og jeg har nærmere en indbygget fornemmelse af at når jeg ser noget jeg vil ha, så vil jeg ha det og det skal være sådan cirka nu. Og her gælder det ikke kun mænd.

Men hva så med alle andre kvinder, har de tre kategorier? Og har mænd?

2 kommentarer:

  1. Mænd har vist kun to kategorier: Ja og Måske ;)

    (I'm back, baby!! Kørte forbi din by for ca 4 timer siden.)

    SvarSlet
  2. Velkommen tilbage!! Jeg har savnet dig:)

    Og du kan da ik bare køre forbi...

    Ja og måske siger du? Hmm jeg tror nu altså jeg har mandlige venner med en nej kategori...

    SvarSlet