lørdag den 17. juli 2010

det der med fødselsdage..

Jeg var til fødselsdag hos Designeren. Hun blev 28. Og det var en super hyggelig aften. Pizza og øl på hendes forældres meget store terasse i selskab med en hel masse kærester. Altså ikke mine kærester, men hinandens. Der var vel en 15-20 mennesker, og vi var 3 singler. 3 fordi jeg havde slæbt en fyr med. EN VEN. Ellers havde vi kun været 2. Og det kun fordi den sidste lige er gået fra kæresten... Anyways så var det super hyggeligt, vi fik snakket om alt mellem himmel og jord, alt fra børneopdragelse til sindssyge arbejdshistorier og rigtig hygge drukket. Der var nogle der blev fulde, især den normalt meget asociale og indskrænkede mand til en af Designerens veninder blev fuldstændig stangvissen.. Kæft det var sjovt at se ham sådan, han var virkelig i hopla! Måske man skulle anbefale ham at drikke noget oftere?

Nåh men det, det egentlig skulle handle om, er den forskel der er på fødselsdage.. Jo ældre man blir jo mere lowkey blir det, medmindre det er en rund fødselsdag! Så gir man den sindssygt gas!! Og det forstår jeg ikke helt.. SÅ ALTSÅ jeg har besluttet mig for, at når det er min tur til at runde 28, så skal der satme være fest! Så låner jeg et lokale og inviterer alle dem jeg kender og dem de kender, til et brag af en fest, med dertilhørende øl i store mængder, slikkepinde, muffins og farvestrålende drinks til tøserne, serveret af en frækkert af en bartender!

Jeg glæder mig allerede:)

Og i er hermed alle inviteret!!

Ej måske man skulle lave det til en kostumefest? Det ku næsten lige være prikken over i'et ik!!??

5 kommentarer:

  1. Yes Yes Yes!! Udklædningsfester de er bare sjovere! Så lover jeg at troppe op i det helt store skrud!

    SvarSlet
  2. Jeg er også partyparat til udklædning, men man skal passe på...
    http://overblikket.blogspot.com/2009/02/om-pinligheder.html

    SvarSlet
  3. @KlunteTrunte JUBII :) jeg troede kun det var mig der er en sucker for sårn noget pjat:D

    @DFO det var aldrig sket hos mig.. er heldigvis begavet med venner af alle slags, fra alle landsdele og de kan selv være jævnt pinlige, så var du mødt op som karikeret jøde hos mig.. passede du formentlig lige ind;)

    Men god tanke med pinlighederne, den gemmer jeg lige til et fremtidigt indlæg.

    SvarSlet
  4. jo jo Morfar du tager bare den her på:

    http://hvasnakkerduom.blogspot.com/2009/12/morfar-modeblogger-monumentalt.html

    og en kasket, så er udklædningen hjemme;)

    SvarSlet