fredag den 3. december 2010

so little time!!!

Jeg er træt af at mangle tid. Jeg føler, jeg har travlt på alle områder af mit liv. Og det er mig, og kun mig (og seminariet jeg kan takke for det)
Det er, hvad man får ud af, at forsøge at få en hverdag til at hænge sammen, med en kæreste man kun ser i ulige uger, og børn man kun har i lige uger, for at savne kæresten i de lige uger, og børnene i de ulige. Det er hvad man får ud af at forsøge at kompensere for at være hhv. deltidskæreste og deltidsmor. Det er hvad mån får ud af at forsøge at vedligeholde venskaber, og hjælpe hvor man kan, når man i virkeligheden altid ender med at skuffe.. fordi man rent faktisk ikke har tid, og bare ikke selv kan se det i øjnene.

Når man så smider 4 opgaver som allesammen skal afleveres indenfor den nærmeste fremtid, og 2 undervisningsforløb i hhv en 6. klasse, om filmmediet, og en 8.klasse, om engle (hvem fanden fik også den ide!?) som skal ligge klar til om 14 dage (det om engle er ik engang påbegyndt... DØDSSYGT EMNE ALTSÅ) så ender det bare op i en stor omgang TRAVLHED! Nu er jeg af natur ik sådan lige til at stresse.. jo jo jeg kan sagtens køre mig selv helt op i en spids og gå fuuuldstændig i selvsving over en eller anden detalje, men i det store hele er jeg egentlig ret nede på jorden.. Men det her, det er simpelthen for meget, selv for mig!

SÅ mit hjem ligner et bombet lokum, min mor er indkaldt til undtagelsestilstand (vasketøj, rengøring osv.) og Fodboldvennen er klar til studiegruppearbejde.. NU skal de fandme arbejdes af de opgaver! Jeg vil forsøge at blive bedre til at vurdere hvad jeg rent faktisk kan og ikke kan nå, UDEN at glemme hvor vigtigt det er at pleje vennerne, så jeg forhåbentlig kan forsøge at få hverdagen som mor og kæreste til at hænge sammen.

BUM BASTA!

5 kommentarer:

  1. Godspeed... Du kan overveje at følge med i Absalons Hemmelighed, der er engle et tema. (Men det kan godt være det først er sent i serien at det står klart, det husker jeg ikke præcist.)

    SvarSlet
  2. helt ærligt ik? jeg magter SIMPELTHEN ikke julekalendre oveni:D Datteren synes Pyrus er noget mærkeligt noget, og det passer mig glimragende!! Men tak for tippet ;)

    jeg har haft gang i noget filmresearch (set Fallen 1+2+3) og overvejet at droppe det hele og lade eleverne se Dogma i stedet, men den går nok ik... lige nu er jeg bare ude i at HADE den dansklærer som har valgt at sætte engle på årsplanen lige i de uger.. og mig selv for at synes det ku være "interessant"

    SvarSlet
  3. Hear Hear Sister... Der var jeg for et år siden! Minus opgaverne, jeg skulle bare arbejde!

    SvarSlet
  4. Wow. Det er jo helt vildt så meget du skal nå.
    Jeg krydser fingre for dig. Er sikker på du nok skal komme godt igennem denne travle tid. Du er jo temlig sej, og styrer for hårdt :)

    Juleknus fra Cartman

    PS: Mht. Engle så overvej evt. filmen "Constatin". Den er fed, samt man får en anden vinkel på hvordan himmel/helvede evt. kan være skruet sammen, herunder ærkeenglen Gabriels forsøg på, at få Djævlens søn til at overtage jorden, så menneskeheden i sandhed kan få øjnene op for guds kærlighed og bamhjertighed... Der sker jo en del i filmen, hvilket passer til en 8.klasse, samt historien har en baggrund i en klassisk tegneserie ("Hellblazer"), hvilket jo er din métier.
    Bare et forslag :)

    SvarSlet