onsdag den 15. december 2010

jeg mødte en læser!

jeg var til koncert i weekenden. Det var min ene fødselsdagsgave fra CM.

Opvarmningsbandet kom på, de var overraskende gode, og vi kom tilfældigvis i snak med to piger. JA jeg havde mærket oppe i nakken, og den ene pillede det ned! Nå men anyways.. vi snakkede lidt med dem, de komplimenterede mit hår (ja SÅ var de inde i varmen!!), opdager min Yoda, og pludselig udbryder den ene: "hvaa øhh du har ikke en blog vel?"

HOLD NU OP hvor var det en surrealistisk fornemmelse! Fordi JO det har jeg jo! Og da hun bagefter vendte sig om og sagde til CM, at så måtte han jo være den nye kæreste, vidste jeg simpelthen ikke hvordan jeg skulle reagere! Tænk engang der stod pludselig en fuldstændig fremmed, som havde et helt specielt indblik i mit liv. Det var på en gang sindssygt sjovt, og sindssygt skræmmende! Nu viste hun sig jo så at være fuldstændig sød og rar, og tydeligvis også med fabelagtig musiksmag, men helt ærligt... hvad er oddsene? Hun bor ikke engang i samme by som mig. Vi mødtes til en koncert med et band som de færreste kender, og hvor der måske var... 200 mennesker til koncerten. Verden er et forunderligt sted!!

Og hey.... Hvor ER Simon Pernille? :D

9 kommentarer:

  1. Nøj, hvor sjovt! Det er så sært det der med, at man får så stor indsigt i folks liv uden nogenside have mødt dem.
    Og forøvrigt; nøj, hvor en god gave at få...
    Og forøvrigt forøvrigt; Havde jeg ikke engang læst et indlæg du havde skrevet om at du ville holde en fødselsdagsfest? Og inviterede alle? Hva'?? :-)

    SvarSlet
  2. Jamen det var ren win.. han havde sørme også købt min yndlingsbog, som bare er svær at få fat i, så han scorede virkelig point der :D

    Og jo! Men altså... jeg anede ik hvordan jeg skulle invitere jer! :D

    Og lige et KÆMPE tillykke her også!!!

    SvarSlet
  3. Tillykke til jer begge herfra!

    Det er mega sært når folk man ikke har kendt i reallife pludselig er der... i reallife! Det er sjovt, for de gange jeg har prøvet det, har jeg jo også vidst hvem de var, via deres blog, og så danner man sig indtryk. Både rigtige og forkerte, men man har en anelse... Det her du beskriver må være sært, fordi du ikke havde set det komme?

    Du kune da bare invitere via facebook, for som du har skrevet til mig: Jeg ved hvem du er! ;-D Men rolig nu, vi når nok det hele, for jeg er sikker på vi ses IRL snart, da begivenhederne som skal fejres efterhånden må trække nummer som morgenbrødskunder hos bageren en søndag morgen;-D

    SvarSlet
  4. Det er også sket for mig det der :)

    SvarSlet
  5. DFO... hvorfor er du anonym!? :D Det kan jo næsten kun være dig..

    SvarSlet
  6. Du er så snu...;-D

    Så må du også kunne sende mig en besked på facebook?

    SvarSlet
  7. Det kan jeg af en eller anden grund ikke nej... Men jeg kan tilføje dig som ven!?

    :D

    Snuheden herself!

    SvarSlet
  8. Det bliver du nok nødt til, for jeg kan ikke finde dig, når man søger på Egtvedpigen Yodafarvet;-D

    SvarSlet
  9. Det var mærkeligt og det føles altid en lille smule unfair, det der med at den ene ved så meget mere end den anden part...

    Men også sjovt og super hyggeligt, jeg håber du havde en fornøjelig arbejdsdag ;-)

    Arh, men hvor ER Simon? Blir sq nødt til at lave det skilt, han kan godt få lov at underholde ved en koncert en anden gang :D

    SvarSlet