mandag den 20. december 2010

pissetræt af det her...

kender i det der med at nogen mennesker bare kan pisse en af? også selvom man faktisk ik rigtig kender dem? Sådan har jeg det lidt med CM's mor. Hun er skidesød overfor mig! Der er ingenting der. men. og det er et stort MEN. Jeg er simpelthen for gammel til at have en kæreste, der bliver behandlet som et barn. Jeg magter det ikke. Jeg kan ikke klare at hun ringer til ham flere gange om dagen, for at høre om han er stået op? er kommet i skole? har rene sokker på? Og det er ikke noget jeg overdriver det her... det gør hun vitterlig!
Det er 3 år siden han flyttede hjemmefra.. man skulle næsten tro at hans mor efterhånden har indset, at han faktisk er voksen, at han godt kan klare sig selv. Hvis min mor havde opført sig sådan... så havde jeg kvalt hende!! Jeg flyttede meget tidligt hjemmefra som 16 årig.. og selv dengang var min mor ik sådan!
Jeg får en frygtelig trang til at tage hjem til hans mor, sætte hende ned, og forklare hende at hun er nødt til at give slip på ham!! At han er et voksent menneske!! Han kan sagtens selv finde ud af at stå op, gå i skole OG tage rene sokker på! NEJMEN er han ikke dygtig da!?

Sarkasmen til side... så er det her faktisk enormt frustrerende. Ikke mindst for ham. Fordi han har virkelig prøvet. Selv hans brødre har prøvet at snakke med hende om det. Og lige lidt hjælper det. Det er utroligt at hun ikke indser hvad konsekvensen af den her opførsel kan blive... Uanset hvad, så er jeg enormt træt af det. Jeg er simpelthen for gammel til det her.

(Og nej Leo, han er ikke teenager!!)

6 kommentarer:

  1. Giv mig hendes nummer: Det vil ikke røre mig så meget som en bøjet femøre, at forklare hende at det ikke er ok!




    Men...




    Så skal du bare ringe til min mor og sige det samme;-D

    SvarSlet
  2. NEJ!! neeeeeeej?? ÅRH DFO du har lige ødelagt mit håb om at det går over med alderen!

    Men jeg er all in! Du får CM's mors nummer, og jeg får din mors nummer :D så klarer vi den lige! :D

    SvarSlet
  3. JA JA JA JA!! Jeg er all for nummerudveksling!!

    SvarSlet
  4. HAHA der er vist heller ik nogen, der kan sætte sig mere ind i min situation, end dig lader det til ;)

    SvarSlet
  5. Muahahahaha! Det er jo næsten ligesom min mor, næsten da!

    SvarSlet