torsdag den 30. december 2010

året der gik...

I morgen klokken midnat starter et nyt år. For mange betyder det også en ny begyndelse. Det gør det ikke for mig. Jeg fik min nye begyndelse her i 2010. Så i stedet for at se frem, på et år som jeg allerede nu har en positiv fornemmelse for, så vil jeg hellere se tilbage. Se tilbage på 2010 som året, hvor mit liv blev vendt fuldstændig op og ned. Så med lidt inspiration fra Bridget Jones og Nynne:

Alder: 28
Børn: 2
Husdyr: 3 milliarder (primært edderkopper og fnullermænd) en mindre end sidste år.
Graviditetstests: ingen (tak tak tak tak tak)
Kønssygdomme: 1 (den uddyber vi ik lige)
Mænd: øhh..... 12!? (heraf 2 faste forhold, Eksmanden og CM)
Job: 2
Skilsmisser: 1
Økonomi: MEGET dårlig.. stadig ingen købere til huset, så krydser fingre for Eksmanden
Frisurer: 3 (hanekam most preforable yndlingsfrisure EVER)
Forældre: 1 (og en halv)
Venner: mange... og glad for dem alle!
Rejser: ingen.. Det skal der altså gøres noget ved!
Koncerter: 14! NICE (det er så inkl. en festival og en grøn koncert.. men alligevel!)
Ishockeykampe: 2
Fodboldkampe: 1
Svigermødre: 2
Frostskader på rør: A L L E!
Tømmermænd: meget færre end fortjent
Fyre under 18 jeg har kysset: 1 (OG DET ER EN FOR MEGET!)
Rynker: ingen so far.. må have gode gener et eller andet sted fra
Bekymringer: alt for mange
Lykkelige øjeblikke: flere end man lige skulle tro
Tatoveringer: 6. 2 mere end sidste år
Livsændrende øjeblikke: 2

Alt i alt, har 2010 været et år, hvor mit liv er blevet revet fuldstændig fra hinanden, og sat sammen igen. Et år hvor jeg har prøvet meget, og fundet mig selv i processen. Et år hvor jeg er blevet meget såret, og meget lykkelig. Et år hvor jeg er blevet mig. Et år hvor jeg har lært, at jeg er stærkere end jeg troede på nogle områder, og svagere på andre. Et lærerigt år. Og året slutter bedre end jeg kunne have håbet på. Jeg er glad. Jeg har to fantastiske børn, og er kvalmende forelsket. Jeg glæder mig allerede til næste år!

6 kommentarer:

  1. Misundelsesværdi liste! Har vist sagt godt nytår, men du får gerne en hilsen mere!

    SvarSlet
  2. misundelsesværdig!? :D hvilken del af den? ;)

    Og til jer begge to: Tak og i lige måde!

    SvarSlet
  3. Ca alt andet end kønssygdommen. Og ishockeykampene. Og ok, hvis det skulle være mig, var der lige nogle køn der skulle ændres, men bortset fra det...

    SvarSlet
  4. du har fået lov til at være med på sidelinjen til det meste Leo :D

    Men kan måske lidt godt se hvad du mener.. ville nu helst ik undvære ishockeykampene!

    SvarSlet
  5. Jada... sådan en liste vil jeg også lave... når tømmermændene er væk!

    SvarSlet