tirsdag den 7. december 2010

dobbeltdate min bare.....

nu er jeg jo blevet en del af kærestefolket. Hvilket der jo ik rigtig er nogen tvivl om, at jeg er HELT tosset med... (er stadig helt teenageåndssvag med ham altså) men! Og ja det her det er et STORT men! hvad fanden skal de der dobbeltdates til for?? CM går voldsomt meget ind for konceptet og jeg hader det! Jeg hader tanken om at skulle se andre mennesker sådan... "fordi de også er et par" Jamen undskykd hvis jeg lige går ud og brækker mig!! Jeg vælger jo ikke min omgangskreds på, hvem der har kærester eller ej.. næh de blir sørme valgt på noget så utænkeligt som personlighed. Og jeg kan SIMPELTHEN ikke forstå det der med dobbeltdates...

CM og Sveskens nye kæreste er helt enige om at det da er klart det er noget vi skal gøre det i.. Svesken og mig er jo rigtig gode venner, og de svinger bare sammen de to, så det er åbenbart den naturlige følgevirkning... ØHH NOT!
Ja og igår.. der kom Kinky også lige på banen. Jo jo så nu har jeg i et øjebliks svaghed, lovet at tage CM med til fårking dobbeltdate, med Kinky og hendes kæreste på torsdag... jeg hader mig selv for at ha sagt ja..

(men synes måske også godt jeg kan se det hyggelige i at være sammen med dem..... schyyy det siger vi ik til nogen!!)

6 kommentarer:

  1. Så er spørgsmålet jo bare om de bare vil have I bare svinger sammen, eller swinger sammen? (Ku' ik' la' vær!)

    SvarSlet
  2. Ahahahahahaha!! Hvordan kunne jeg IKKE se den komme:D

    jeg holder mig til mulighed A: bare svinger sammen ;)

    SvarSlet
  3. Nu er det heldigvis sådan, at jeg bare MÅ gøre det du hader, fordi det bare er SJÅVT!! Ikke fordi jeg er voldsomt med på idéen, for har aldrig været der, men det er bare SJÅVT når der er noget du siger du HADER men alligevel glæder dig til ;)

    SvarSlet
  4. Allesammen: Mød Jonas aka CM, Jonas mød allesammen!

    SvarSlet
  5. Jeg takker! Kunne desværre ikke skjule mit navn

    SvarSlet